1

Onderwerp: How to Woezel en Pip

Hoi,

Ik moet een woezel en pip taart maken, en ik ben er eigenlijk niet zo mee bekend. Nu ben ik dus op zoek naar een how to, maar ik kan er nergens een vinden(ook niet hier op het forum).

Wie kan mij helpen?

Groetjes kim

Groetjes Kim
Tips en trucs zijn altijd welkom!

2 Laatst bewerkt door Natacha (30-11-2009 22:21)

Re: How to Woezel en Pip

Kan je niet helpen ...ik weet wel dat je in de verkeerde rubriek sta en dat aan de hand van je topic titel de mensen denken dat je een howto heb inplaats van dat je er een zoek

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

Zoals Natacha ook schreef, je staat in de verkeerde rubriek.
In veel rubriek staat een sticky, dat is een topic met belangrijke informatie over de rubriek.
Bij deze rubriek staat:

Deze rubriek is bedoeld voor het posten van patronen, sjablonen en volledige howto's, NIET voor het vragen er naar!

[move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Zover ik weet is er geen how to van. Zelf heb ik ze ook al eens maakt en daarbij gewoon heel erg goed gekeken naar de W&P taarten van de boetseertalenten hier (die zijn vaak zo lief om goede close ups in hun "mijn album" te zetten).

5

iemand nog tips over welke kleurenje het beste kan gebuirken voor woezel en pip?

6

Sorry dat ik hem verkeerd heb gezet, ik heb nog wewl eens moeite met het vinnden van de juiste rubriek!

Jammer dat er geen how to is. zal ik toch op mijn boetseertalenten af moeten gaan....(ik heb er mijn twijfels over!) idd wel fijn om te weten welke kleuren jullie gebruiken... ik wacht het antwoord aan jolanda80 af.

Groetjes kim

Groetjes Kim
Tips en trucs zijn altijd welkom!