Re: 2, 3, 4 hoog van dit weekend
wow wat een mooie taarten/stapels
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 2, 3, 4 hoog van dit weekend
wat een prachtige taarten weer...........stuk voor stuk en je cuppies zijn ook heel tof!!!
Nog even een vraagje..zo'n 4 hoge stapel komen ze die zo in zijn geheel halen?? en waar heb je mee gestut.....?
bedankt alvast
Wat een collectie, schitterend. Vind de rode taart zonder de fratsen leuker . De 4 hoog is ook een plaatje!
Wauw, je hebt het wel heel druk!!! Wat een taarten en cakejes zeg! En allemaal zo gedetailleerd, super! Ik vind die foto wel mooi, met die lichtinval zo van achteren. Heel leuke stapels!
een kapper die van boksen en bowlen houdt? kom er maar eens op
Allemaal even mooi!
Nog even een vraagje..zo'n 4 hoge stapel komen ze die zo in zijn geheel halen?? en waar heb je mee gestut.....?
bedankt alvast
Ja, die gaat in zijn geheel mee (met instructies over voorzichtig rijden ). Ik heb gestut met maiskolfprikkers en 2 kartonnetjes tussen ieder laag.
Geweldige taarten. Waar haal je die sprietjes vandaan die in de taart met 4 lagen zit??
Dat zijn deze floral wires: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1973
Wat een prachtige parade, maar je poezenstapel vind ik echt helemaal top!! ( en wat een werk...hoe doe je dat toch? slaap je ook nog eens?)
Wat een geslaagde taarten en cc allemaal.
Kun je na zo'n week nog wel taart zien?
Vervelend trouwens, nadat je zo druk voor die mensen bent geweest je nog eens achter je geld aan moet. Kan me voorstellen hoe lullig je dan voelt als je moet bellen.
Wow, vooral de rood-witte en de Tessa-taart zijn mijn favoriet, super mooi!
enne, de groetjes zijn overgebracht hoor
Prachtige productie weer Jolan en weer super die euroknallers.
Tessa is wel mijn favoriet die knalt van het scherm van vroijkheid
Ik vind ze allemaal Super leuk geworden!!
Wow Jolanda.... wat een productie weer!!! Prachtige stapels en super leuke cupcakes
Vooral je Tessa stapel vind ik super, lekker flitsend
De cc's had ik nog niet eens gezien! De rest wel en ook op gereageerd, vind ze fantastisch en ik vind vooral op de stoere taart de fohn errug leuk en het gebruik van die leuke uitsteker ook, door daar een topper van te maken! Het is allemaal weer pr8ig met bijpassend onderpapier! De pietjes zijn schattigggggggggggg. Ergens wel een leuk idee voor mijn sinterklaas 'workshopje'....
Gelijk weer zo druk! Vraag me wel es af hoe jij dat allemaal voor elkaar krijgt.......
Leuk hoor!!
Alledrie super stapeltaarten, met de poesjes als grote favoriet!
werkelijk prachtig Jolanda.... neusje van de zalm!
Zo je bent lekker bezig geweest ziet er allemaal erg mooi uit.
Ze zijn super!!! Ik vind vooral de rood/witte erg gaaf, idd ook zonder thema dingetjes. Maar ze zijn stuk voor stuk weer top hoor!!!
Groetjes, Jos
tjeetje wat heb je toch weer een gave creaties gemaakt. in mijn ogen zijn ze zeker weer perfect uitgevoerd! wat een taarttoppertje ben je toch!!!
Erg gaaf allemaal ik vind de laatste stapel het mooi'st lekker druk!
En van de rode stapel vind ik eigenlijk die tennis rakets een beetje zonde de taart is zo mooi.
Wow wat een pronkstukken weer Jolanda!! Heeerlijk om weer taarten van je te kunnen zien hier!! Vind je eerste met het mannenthema (moeilijk altijd h
Geweldige taarten!! Vooral de poesjes vind ik PRACHTIG
Sjow hee, wat een gave taarten en cuppies! Inspiratie genoeg weer voor het forum!
Ik ben zo'n fan van jouw taarten,wist je dat?
Ze zijn stuk voor stuk zo mooi en netjes afgewerkt!
Werkelijke plaaaaaaatjes.
Tijd voor een heuse site van jou, dat verdienen jouw taarten echt
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 2, 3, 4 hoog van dit weekend