Onderwerp: 2, 3, 4 hoog van dit weekend
Voor een collega van een kennisje het verzoek om een kleine stapel taart voor haar man die kapper is, bokst en van bowling houdt. Nou ben ik gek op thema's
dus zag dit al echt zitten. Kleuren moesten in ieder geval rood en zwart. Caroline (sweet Carolyn) kwam met de tip om er blauwe glittersterren bij te doen. Ik was erg blij met deze tip, want zo werd het toch nog wat:
gevuld met 2 lagen citroenkwark en 1 laag lemoncurd met bc
Daarbij nog 10 cupcakes om te trakteren op het werk:
(zet ze even hier, want vorige week heb ik al soortgelijke gepost in het andere topic)
Voor de moeder van mijn vriendin maakte ik 2 weken geleden de hartenstapel in rood/wit. Nu werd haar schoonmoeder 70 en heet Strik, badmintont en kaart iedere week, dus 3 drie dingen graag in de taart laten terugkomen. Kleuren rood/wit/zwart.
Ondanks goed doorkneden van het marsepein, had ik dit keer wel last van scheurtjes op de hoeken bij de vierkante lagen.
Eerst even zonder alle fratsen
en zo ging ie uiteindelijk de deur uit (met aan de andere zijdes ook nog rackets met shuttle en kaarten uit patchworkcutter)
Vlits, komt ie weer: gevuld met jouw appeltaartvulling! Was weer een succes.
En de laatste: graag voor een 10-jarige meid voor 50 personen een kleurige stapeltaart (naar idee eerder voor mijn zoon gemaakt). En graag poesjes erop, want sinds kort hebben we jonge poezen in huis.
Ik had helaas geen tijd, om een goede foto te nemen, dus even snel snel op het aanrecht met het raam erachter. Kleuren komen dan niet zo goed uit. Is lime, electric orange en electric pink.
ondertaart gevuld met appeltaartvulling, bovenste 3 met mascarpone/aardbeien.
En om mijn weekverslag compleet te maken: nog voor traktaties 2 x 30 cupcakes:
Pietjes:
en monsters:
Het was mijn week niet wat bakken van de cuppies betreft . De hele buurt geniet mee van de mislukte cuppies......weet echt niet wat ik kan veranderen, maar werd er moedeloos van.
Bedankt weer voor het kijken!