1

Onderwerp: lemoncurd

Hoi

Ik heb even een vraagje over lemoncurd,is het mogelijk om kant en klare lemoncurd te mengen met opgeklopte slagroom?

Ik heb nog nooit geprobeerd en ik dacht dat de smaak lekker fris word,maar ik weet niet of wel goed gaat,wie heeft deze combinatie weleens gemaakt?

Ik hoop dat ik jullie tips kan krijgen.

Alvast bedankt

groetjes

Marcia

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

2 Laatst bewerkt door makatralsy (29-11-2009 15:56)

Re: lemoncurd

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik denk dat je een soort citroenmousse krijgt...lekker! :P

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

is de curd niet te zwaar???

4

Ik zou het van tevore even proberen als ik jou was, je hebt kans dat de boel gaat schriften...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

Gaat prima hoor, doe ik heel vaak, en inderdaad lekker een soort citroenmousse krijg je dan. Vind het met zelfgemaakte lemon curd het lekkerste trouwens, maar met uit het potje is het ook erg smakelijk (staat trouwens allemaal bij mijn recepten op mijn site ;) www.tartacadabra.com) :-)

Veel sukses en smikkel ze :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

Lara M. schreef:

Gaat prima hoor, doe ik heel vaak, en inderdaad lekker een soort citroenmousse krijg je dan. Vind het met zelfgemaakte lemon curd het lekkerste trouwens, maar met uit het potje is het ook erg smakelijk (staat trouwens allemaal bij mijn recepten op mijn site ;) www.tartacadabra.com) :-)

Veel sukses en smikkel ze :-D

Bedankt Lara voor de informatie,en iedereen ook trouwens.

Ik ga dan deze maken :D

groetjes

Marcia

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

7

Wat is een lekkere combi met lemoncurd?

Groetjes, Ilse