1

Onderwerp: stoomoven

ik heb 2 maand geleden een nieuwe keuken gekregen en daarin een combi stoomoven. maar nu ben ik opzoek naar tips, lekkere recepten enz. kan iemand mij hier helpen??

heb er nu 1x in gekookt maar niet een succes. toen het klaar was en ik het op tafel had gezet was het direct koud, hoe kan dit??

2 Laatst bewerkt door Katy (29-11-2009 13:58)

Re: stoomoven

Hoi,
Ik heb sinds deze week ook een hogedruk stoom oven van de Miele.
Geweldig. Volgende week krijg ik een dag les van iemand die waar ik mijn keuken heb gekocht (Grando keukens Emmen) en dan ga ik ook nog naar de miele centrum in Utrecht voor een workshop er in.

Ik heb vandaag er eieren in gekookt GEWELDIG !

Zodra ik alles achter de rug heb zal ik je wel even mailen.

Welk merk heb jij ?

Gr. katy

3

ik wil dus ook heel graag een workshop volgen maar in zwolle word hij aangeboden maar dan kost hij 150 euro per persoon (bij librije) als je een bon van aankoop hebt dan voor de helft maar wij hebben hem in duitsland gekocht en dan geld dat dus niet helaas. vind het dus te duur. heb al wel op internet gekeken of er iets anders aangeboden word maar kan het niet vinden.

wij hebben de combi stoomoven van siemenshttp://www.keukenapparatuur.nu/hb36d572/product_info.php/products_id/3946

ik zou het erg leuk en fijn vinden als je me er over wil mailen. bedankt alsvast

4

Als er volgende week iemand komt mag je ook wel komen !
of als ik naar Utrecht ga mag je wel mee !
Ik heb toevallig Donderdag bij Het zusje (de Librije) gegeten dus als je de bon nodig hebt !

Zeg het maar ;)

Gr. Katy

5

ik mail je vanavond even ik moet nu naar een verjaardag.