1

Onderwerp: 2 vragen

Ik heb 2 vragen, voor sinterklaas wil ik amandelspijs maken maar ik las dat je dat beter niet in een keukenmachine kan doen, hoe maken jullie dit?
Voor Kerst wil ik mini biscuittaartjes maken, voor iedereen een. Waar kan ik daar een vormpje voor kopen?
groetjes Anja

2

Re: 2 vragen

Gewoon van die aardewerken miniovenschaaltjes gebruiken.
Ga eens bij de Blokker neuzen. En dan niet alleen bij de pannen kijken.
Ze hebben nu ook allerlei schaaltjes voor 1-haps gerechtjes.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

3

Bij de hema heb je kleine ovenschaaltjes van +/- 8 cm doorsnee. Kosten per schaaltje 1.25.

4

Anja1978 schreef:

Ik heb 2 vragen, voor sinterklaas wil ik amandelspijs maken maar ik las dat je dat beter niet in een keukenmachine kan doen, hoe maken jullie dit?
groetjes Anja

Ik heb de amandelspijs zelf gemaakt en daarbij heb ik de keukenmachine gebruikt. Ik kan je wel het recept geven zoals ik die gemaakt heb?

Groetjes Mimi

5

Bij de Hema verkopen ze ook een baksetje voor kinderen en daarin zit een minispringvorm, weet niet wat het kost maar heb er een keer mee in mijn handen gestaan omdat ik het zo schattig vond zo'n klein springvormpje.
Het ligt gewoon bij de bakspullen in het schap.
En ik heb ook wel eens kleine vormen bij de Xenos gezien.

Groetjes,
Michelle

Groetjes,
Michelle

6

Super. Dank voor jullie antwoorden. Ik ga even kijken bij de blokker en anders hema en Xenos.
Mimi, als je mij dat recept zou willen mailen graag, dan kan ik het morgen gaan maken.

groetjes Anja