Re: Tjonge jonge.....wat een moeilijk klant!
Hihihihi leuk verhaaltje!
Gefeliciteerd met je dochter en je maaoie taart!
Live,life,love,laugh and bake cakes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tjonge jonge.....wat een moeilijk klant!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hihihihi leuk verhaaltje!
Gefeliciteerd met je dochter en je maaoie taart!
hahaaha, maar je eigen kinderen moeten ook zoveel mooie taarten voorbij zien komen........dan is de keus ook supermoeilijk!!! Hier hetzelfde probleem bij mijn dochter die in januari 5 wordt. Elke week is het weer wat anders wat ze wil.
Hij ziet er erg leuk uit!
ge wel dig! kom je toch niet meer bij met zo een lekkere smurf! gefeliciteerd!
Wat een mooie taart is het geworden! En ook erg leuk om die van een jaar geleden erbij te zien
** Ik zie dat het ook meteen je avatar is geworden, leuk!
Jaaa ben ook errug trots op deze taart. Vind hem de mooiste tot nu toe!
prachtige stapel, jeetje wat een verschil met je eerste trots
leuk om het verschil te zien met een jaar geleden, je hebt duidelijk een hele ontwikkeling doorgemaakt! het is een prachtige taart geworden!
En tsja die veranderingen van wensen... dat doe je ook alleen maar voor mensen die heel dicht bij je staan! Dat is liefde, zakelijkheid heeft daar niets te zoeken toch?
Errug lieve taart!!!
Bij het lezen van de eerste zinnen over de lastige klant, voelde ik gewoon wat verontwaardiging. Wat een lastpak. De ontknoping dat het je eigen dochter was, bracht dus een grote lach op mijn gezicht!
En wat een verschil met je eerste taart!! Prachtig hoor!
hahaha, ja ja ik ken dat. Mijn kinderen zien ook elke keer weer een mooie taart voorbij komen en roepen dan ooo, die wil ik voor mijn verjaardag. Mooie stapel geworden!!!
mooi mooi mooi en wat een verschil met een jaar geleden!!!
Wat leuk om je verhaal bij deze taart te lezen,kinderen van die leefijd vinden denk ik alles mooi en iedere keer als ze ergens iets zien dan willen ze precies dat ook voor zichzelf hebben, ik vind het en heerlijk herkenbaar verhaal, mijn nichtje is net 4 geworden en is net zo Je taart is echt prachtig geworden, en wat leuk dat je laat zien hoe je een jaar geleden begonnen bent, ik vind je eerste taartje ook erg lief maar wat een vooruitgang!ik ben nog maar net bezig met taartjes maken en je geeft me hoop
Ik ga nog maar even flink oefenen! Gr Patricia
Prachtige taart!!! Kinderen zijn lekker wisselvallig he, ze blijven net zo veranderlijk als het weer. Nog gefeliciteerd!
Dochterlief heeft hem vanmiddag gezien en vond hem geweldig! Ze kon niet geloven dat ie voor haar was haha. ik heb het kroontje eraf gehaald en ga hem bewaren onder een mooi stolpje. Deed wel pijn hoor, toen ik hem aan moest snijden. Maar hij smaakte heerlijk!
Hij is prachtig!
Geweldig verhaaltje! En inderdaad: supertaart! Wat een ontwikkeling, h
haha, geweldig hoe je dat opgeschreven hebt, lag helemaal in een vouw, hihi, heerlijk he, mijn dochtertje is op valentijnsdag jarig, maar roept nu al ik wil Woezel en Pip en dan weer, neeeee, k3 , maar gelukkig heeft ze nog even, maar dit ja gaaf!!! Ennen supertaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tjonge jonge.....wat een moeilijk klant!