Onderwerp: Tjonge jonge.....wat een moeilijk klant!
Ik kreeg de opdracht voor een verjaardags stapel voor een meisje die 4 jaar wordt. In eerste instantie moest het het bostafereel worden, enkele dagen later toch maar 1 met allerlei kriebel beestjes. Weer een week later toch maar een Tinkerbel taart zoals Wendy heeft gemaakt. Na een paar dagen veranderde mevrouw weer van gedachte en moest het er 1 met in elk geval een kroontje worden, de rest mocht ik zelf invullen. Ik dacht dat ik gek werd van haar! Uiteindelijk is het deze stapel geworden, ben er zelf ontzettend tevreden over. Alles liep lekker en ging zoals ik het wou. Onderste van 20cm gevuld met frambozen creme en verse framboosjes. Middelste van 15cm gevuld met bananen creme evenals de bovenste van 10 cm.
Nu zullen jullie je vast afvragen of ik ooit weer een taart zal maken voor deze klant. het antwoord is........JA. Ik zal wel moeten want de besluiteloze dame in kwestie is......MIJN EIGEN DOCHTER! Heb het met ontzettend veel plezier en liefde gedaan. Kon niet ophouden, maar moest wel want er was geen plaats meer op de taart haha. Nou genoeg gepraat, hier de foto:
Misschien nog wel leuk om mijn 1e taart van vorig jaar erbij te plaatsen, ik ben nu namelijk een jaar bezig met taarten. De 1e was ook voor de verjaardag van dochterlief:
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!