1

Onderwerp: Teveel voorbereid voor op

Ik wilde een strik

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

2

Re: Teveel voorbereid voor op

heb je toch mooi opgelost met die baby ernaast!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Leuke taart en mooie kleuren. En had je eerst je fondant zilver gedust en daarna pas de laceflowers gebruikt? Andersom doen en daarna aanbrengen op je taart. Dat zou moeten werken.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

Je bent niet de enige,ik ga ook niet zo samen met fondant,als ik ermee bekleed is het half fondant,half mp,je taart is leuk,baby is ook erg lief.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

e.b.m. schreef:

Leuke taart en mooie kleuren. En had je eerst je fondant zilver gedust en daarna pas de laceflowers gebruikt? Andersom doen en daarna aanbrengen op je taart. Dat zou moeten werken.

Dit was de eerste keer dat ik de laceflower gebruikte, dus was sowieso nog even zoeken. Heb idd eerst de fondant gedust en daarna de uitsteker gebruikt. Dit omdat ik hem uit de cutter zo rechtstreeks op de taart plaatste (hij brak in stukjes wanneer ik hem eerst weer op m

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

6

Ik heb vandaag mijn lace flouwers voor het eerst gebruikt
na veel geprutst heb ik de fondant heel erg dun uitgerold een beetje ingevet ,poeder suiker op mijn mat en toen kreeg ik geweldige mooie bloemen :) heb ze pas na het drogen gedust en ze waren echt goed gelukt.
Over het bekleden met fondant heb ik geen problemen mee maar vind marsepein toch wel makkelijker om te bekleden...!!
Ik vind de kleuren van je taart wel mooi!

7

Lief taartje!! Kleine taartjes strak krijgen doe je door na het afsmeren met een goede botercreme het taartje een paar uur in de koelkast te zetten en daarna bekleden!!

Groetjes Willy

Ik vind het echt een leuk taartje geworden! Ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik en fondant zullen denk ik ook nooit goede vrienden worden ;-) gr. Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia