Re: Chocolade baby
Wat een leuke mal! Het resultaat mag gezien worden, ik ga hem aan mijn verlanglijstje toevoegen (maar jammer genoeg is dat lijstje al 2 A4tjes lang) Gr Patricia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocolade baby
Wat een leuke mal! Het resultaat mag gezien worden, ik ga hem aan mijn verlanglijstje toevoegen (maar jammer genoeg is dat lijstje al 2 A4tjes lang) Gr Patricia
hartstikke leuk! maar welke kleur heb je gebruikt? het is zo'n echte kleur!
Ik wilde het net met chocolade gaan doen voor iemand die niet van marsepein houd:)
hartstikke leuk! maar welke kleur heb je gebruikt? het is zo'n echte kleur!
Gewoon melkchocola
Dank je wel! Snel een keertje bestellen 
Mooi geworden met chcolade. Ik heb hem van de week gebruikt met marsepein en ik vond het moeilijk om er een baby uit te krijgen met de details zo goed zichtbaat. Bij die van jou is dat echt super gelukt.
Ja, ik heb hem ook besteld......ben heel benieuwd, leuk idee ook om aan mensen die net bevallen zijn kado te doen, als een taartje teveel is....is zo'n chocoladebaby ook geweldig zeg! Ik verheug me er al op om ermee aan de slag te gaan.
zo gewldid zeg
zo geweldig ga hem gelijk ook bestellen
Mooi zeg, de kleur en die details!
Ja, ik heb hem ook besteld......ben heel benieuwd, leuk idee ook om aan mensen die net bevallen zijn kado te doen, als een taartje teveel is....is zo'n chocoladebaby ook geweldig zeg! Ik verheug me er al op om ermee aan de slag te gaan.
Ook leuk als weggevertje voor de kraamvisite...
wat een geweldig idee, nu ga ik 'm nog vaker gebruiken. goed idee voor 5 dec.
Leuk idee zeg, ga ik ook proberen 
Wat een lief en hmmmm lekker baby 
Wat een moppie!
Ik vind het mooier dan met marsepein.
Dat is echt een leuk idee zeg, ik heb die mal ook en moet voor eind december een dooptaart maken, met een baby erop. Denk dat ik ook maar eens ga oefenen een choco mal te maken 
hij is echt geweldig. maar als je nu de vorm vult met chocolade, is de baby dan volledig in chocolade, of is die hol?
deze maakte ik met een vleugelmal van bien
Mooi zeg, de kleur en die details!
anne-taarten schreef:Ja, ik heb hem ook besteld......ben heel benieuwd, leuk idee ook om aan mensen die net bevallen zijn kado te doen, als een taartje teveel is....is zo'n chocoladebaby ook geweldig zeg! Ik verheug me er al op om ermee aan de slag te gaan.
vind ik ook! Ben er mee bezig, maar het is wel een tijdrovend klusje! Ik heb inmiddels een 5-ling, maar daar wel de hele middag over gedaan (met een boel wachten tussendoor natuurlijk..
tja.........ik heb helemaal niets met de babymal, maar dat je chocola in first impression kan gieten....dat vind ik dan wel weer erg leuk om te weten

Cakes by Petra schreef:Mooi zeg, de kleur en die details!
anne-taarten schreef:Ja, ik heb hem ook besteld......ben heel benieuwd, leuk idee ook om aan mensen die net bevallen zijn kado te doen, als een taartje teveel is....is zo'n chocoladebaby ook geweldig zeg! Ik verheug me er al op om ermee aan de slag te gaan.
vind ik ook! Ben er mee bezig, maar het is wel een tijdrovend klusje! Ik heb inmiddels een 5-ling, maar daar wel de hele middag over gedaan (met een boel wachten tussendoor natuurlijk..
Hoe lang moet je wachten tot de chocolade of fondant hard is?
willeke k schreef:Cakes by Petra schreef:Mooi zeg, de kleur en die details!
Ik zet 'm een half uurtje in het vriesvakje (met chocola, met fondant denk ik iets korter)
WOW..ga het ook eens proberen....
connie11 schreef:willeke k schreef:vind ik ook! Ben er mee bezig, maar het is wel een tijdrovend klusje! Ik heb inmiddels een 5-ling, maar daar wel de hele middag over gedaan (met een boel wachten tussendoor natuurlijk..
Ik zet 'm een half uurtje in het vriesvakje (met chocola, met fondant denk ik iets korter)
Ik heb 30 gram chocolade voor 1 baby gesmolten en een half uurtje in de diepvries gezet. (Zo kom je van de chocoladeletters af.....)
Hoi ,
Ondanks dat dit bericht al oud is,
heb ik een vraagje....
ik wil deze heel graag maken voor mijn dochter haar babyshower.
Van chocola....
Nu wil ik de haartje een beetje kleuren ...
waar kan ik dat het beste mee doen?
( ik ben echt een leek, heb nog nooit taarten gebakken of met chocola gewerkt
)
De baby heb ik al een paar keer geoefend...maar zou zo graag de haartjes willen kleuren en de wangetjes
hoop dat jullie mij kunnen helpen...
groetjes van een beginneling!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocolade baby