1

Onderwerp: webshop wel of niet open??

Vraagje...ik heb van de week een bestelling gedaan, en natuurlijk het belangrijkste vergeten, en er dus een mail achteraan gestuurd etc.
maar nog geen bericht gekregen.

Nu begreep ik dat Inge zelf op vakantie is, maar wordt de shop wel waargenomen?? IK zit nl met een aantal bestellingen en taartgelegenheden de komende dagen, en ik ben bijna door mn voorraden heen.

Dus..kan iemand me vertellen of er deze week nog bestellingen worden verwerkt, of per wanneer dat weer gaat gebeuren?

Erika

2

Re: webshop wel of niet open??

Ik heb gisteren gebeld en een bestelling geplaatst. Volgens mij zijn ze gewoon open. Misschien kun je beter even telefonisch kontakt met ze opnemen, dan weet je het zeker.

gr Hedy

----------------------------------------------------
http://www.mijnalbum.nl/Album=QM6DZOHF

3

dag hedy,

ze zijn gewoon open hoor heb ze vandaag gesproken en ga zelf straks bestellen om vandaag nog op te halen. en heb ook wel eens 2 bestellingen achter elkaar gedaan je krijgt ze wel compleet verstuurd maar in hun email staat dat de eerste order verstuurd is.

groetjes solainge

4

Inge is niet op vakantie hoor, dat was ik :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

ik was gewoon weer veel te snel ongerust...grinnik...
alles komt gewoon goed.

ineens lijkt iederee weer taart te willen. En van de restjes of de reserve kapseltjes, wil mn dochter nu steeds taartjes maken...dan komt het wel op...
Zal die van mn dochter zsm posten, en mn project van morgen hoop ik ook. Compleet met gumpaste tent....