1

Onderwerp: Invriezen/bewaren frosting sheets

Kan het nergens vinden :) maar vriezen jullie de taart ook met frostig/icingsheets al om de taart heen in??? Of printen jullie van te voren en leggen het dan weg tot de taart afgemaakt wordt, zo ja hoe.
Ik heb namelijk een verjaardagstaart voor mijn kleindochter die ik gedeeltelijk wil bekleden met zo'n sheet, nu heb ik dat weekend ook in de andere kant van Nederland een bruiloft en kom dus pas de avond voor haar feestje thuis (zal dan bekaf zijn) ik wil het eigenlijk dus nu maken!!!!
Alvast bedankt voor het meedenken.

2

Re: Invriezen/bewaren frosting sheets

Dit staat in de beschrijving.
Succes.

Frosting sheets gaan probleemloos door de printer en de kleurenafdrukken zijn zeer goed.

Frosting sheets kunnen gebruikt worden op diverse ondergrond zoals fondant, botercreme, marsepein, glace icing en zelfs rechtstreeks  op een slagroom ondergrond

VERPAKKING: sheets zijn verpakt per 25 stuks in een hersluitbare zak.

OPSLAGCONDITIES: De sheets moeten goed bewaard worden in de hersluitbare zak. Als de sheets continue in aanraking komen met de buitenlucht verdrogen ze snel. Mochten ze bij het uitnemen uit de zak toch enigszins droog en breekbaar aanvoelen dan kan men een licht bevochtigd doekje in de zak doen. Opletten dat deze niet op de icing wordt gelegd maar aan de zijde van het basispapier.
Zak hersluiten en enige dagen laten liggen.

Bewaar het product buiten zonlicht op een koele droge plaats. Niet in de koeling of vriezer.

Een cake of taart kan goed bewaard worden in de koeling of vriezer maar om de kwaliteit van de print te behouden wel in een luchtdichte box of plastic zak zonder dat deze de print raakt.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

3

Re: Invriezen/bewaren frosting sheets

Dit topic kwam met de zoekfunctie naar boven: Ik vroeg me namelijk af of je een geprint frosting sheet lang kunt bewaren. Stel: ik bestel er nu eentje, maar ik heb maar een half 'papiertje' nodig. Kan ik dan de andere helft goed/lang bewaren?