1

Onderwerp: werkbeschrijvingen gezocht van Debbie Brown

H

groetekes Kris

2

Re: werkbeschrijvingen gezocht van Debbie Brown

Hey, Kris, ik kan je zelf niet helpen aan de werkbeschrijvingen, maar misschien vind je de boeken wel in de bibliotheek? Misschien dat men hier geen werkbeschrijvingen kan doorgeven, omdat dat problemen met de auteursrechten zou kunnen geven.

Ik wil zou wel willen weten waar jij die voorbeelden gevonden hebt en hoe je weet in welke boek ze staan. Dat lijkt me makkelijk om te bepalen welke boeken de moeite waard zijn en welke niet.

3

Re: werkbeschrijvingen gezocht van Debbie Brown

Hey Pelusa,

Ik geef je de link van de boeken van Debby Brown. Zij geeft nameljk aan per boek welke taarten er inzitten. Dus vandaar.
Bij deze
http://www.debbiebrownscakes.co.uk/books.htm
Als je op een boek klikt dan zie je de taarten.

4

Re: werkbeschrijvingen gezocht van Debbie Brown

Bedankt, er zitten er zeker tussen die de moeite zijn! Spijtig dat ze bij ons in de bib er maar eentje hebben.

5 Laatst bewerkt door Sher (08-05-2007 12:12)

Re: werkbeschrijvingen gezocht van Debbie Brown

Dat is zeker zonde. Ik bestel ze bij bol.com. Via haar eigen site zie ik namelijk welke taarten er in zitten. Zo word ik tenminste niet teleurgesteld. VAn elk boek van haar zie ik  op zijn minst 8 taarten die ik wil maken. Vind het alleen jammer dat de nederlandse vertaling haast niet te verkrijgen is. Maakt het voor mij de beginnenling het toch veel makkelijker.

6

Re: werkbeschrijvingen gezocht van Debbie Brown

Ik weet dat er in heel Nederland maar 2 boeken van Debbie brown te lenen zijn bij de bibliotheek  en dan gaat het om de nederlandse versie van Favourite character cakes (stripfiguren om van te smullen) en cartoon cakes (=engelse versie).
Beide heb ik gereserveerd bij de bieb en inmiddels heb ik de nederlandse versie van favourite cakes ingescand....de cartoon cakes is nog steeds niet aangekomen en hadden ze allang verwacht, zal dus nog even geduld moeten hebben.
Verder is er bij de bieb in heel nederland van debbie brown niks te krijgen behalve deze 2 ...heeeeel jammer.
Die wallace en gromit leken mij ook erg leuk maar had het boek niet besteld (bol.com) dus kan je er niet aan helpen...mocht je wat zoeken uit enchanted cakes for children of stripfiguren om van te smullen dan kan ik je wel helpen (cartoon cakes laat nog even op zich wachten)
groetjes monique