1

Onderwerp: bruidsjurk naar ontwerp van echte jurk

Hallo,

Een klant van mij had mijn dummie van de trouwjurk die ik bij Wendy heb gemaakt gezien. Ze mailde mij om te vragen of ik een taart kon maken, ze wilde graag de trouwjurk van haar dochter hebben. De foto's ontvangen van de jurk, nou dat wilde ik wel proberen. Wel gezegd dat hij totaal anders zou worden dan mijn dummie, omdat de echte jurk een stuk strakker was, zonder tierelantijnen. Ze wilde geen duif erbij en ook het zwarte lijfje vonden ze niet mooi.

Helaas heb ik van de achterkant van de taart geen foto gemaakt... dom dom.. daar zat een hele mooie vetersluiting op haar rug. In de stof van de jurk zitten rozen geprint (of hoe noem je dat..), ik nog hele mooie embosseerstempeltjes gekocht van rozen. Leken echt precies op het origineel van dr jurk. Eerst getest op een stukje marsepein... prachtig, totdat ik ze ging inkleuren. Heb alles geprobeerd, verven met dust, rode eetbare stift, verven met kleurstof... niets werd mooi. Ok over naar plan b. Dan maar kleine roosjes op de jurk leggen... Over de echte jurk was ook nog tule.. daar wist ik geen directe oplossing voor, dus heb de jurk maar mooie glitters gegeven.

Gisteravond kwam de klant met het bruidspaar (dus ook de bruidegom.. hopelijk had hij haar jurk al gezien, maar ja das niet mijn probleem) de taart ophalen. Ze vonden hem geweldig!!! Hopelijk vinden ze hem vandaag ook nog lekker (chocolademousse en aardbeienjam)! Kortom missie geslaagd!

Sorry voor het hele verhaal.. hier is ie..

http://www.taartinhuis.nl/images/stories/bruidsjurk.JPG

groeten, Bianca
TAART in huis

2

Re: bruidsjurk naar ontwerp van echte jurk

Tjee, wat een werk, erg mooi geworden en jammer van de achterkant, had ik ook graag gezien hoe je dat gemaakt had.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

3

Ziet er smakelijk uit, enne mooie bruidsjurk.

4

super,..een mooie eigen draai gegeven aan de bekende jurk

5

oe wat een dotje!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

mooie jurk

Groetjes Miranda

7

moooooi!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

wat een super leuk idee ook om de eigen trouwjurk na te maken ( geeft een idee voor mijn trouwjurk die alweer verkocht is, maar wie weet nog leuk is op een dummy!)
vindt je jurk echt super mooi!!!!

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

9

wat mooi! en een heel leuk idee

10

waauw, h

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

11

Prachtig!!

Groetjes Helma

12

heel erg mooi

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

13

Heel mooi gedaan hoor !

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

14

Wat een leuke opdracht! En mooi uitgevoerd met al die kleine roosjes.

15

Heel mooi zeg.
Daar zullen ze wel heel blij mee zijn.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

Prachtig!!!!!!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

17

Die jurk is echt prachtig!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

18

beautifull! =D

19

heel erg gaaf! vind dat je het mooi hebt opgelost met de roosjes hoor! :thumb:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

20

Wat een prachtige jurk, schitterend gemaakt!

21

Het is een schitterende jurk geworden, maar inderdaad heel jammer van de embossers. Heb je ook geprobeerd om de embosser the kleuren (met alcohol en dust of met kleurenpasta en wat water ofzo) en die er dan in te drukken? Dat wilde ik namelijk gaan doen met die kerststempels van de action. Heb het nog niet geprobeerd hoor, maar ik vroeg me af of dan kan...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

22

Wat knap gedaan zeg! echt heel erg mooi!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

23

Annemiek schreef:

Het is een schitterende jurk geworden, maar inderdaad heel jammer van de embossers. Heb je ook geprobeerd om de embosser the kleuren (met alcohol en dust of met kleurenpasta en wat water ofzo) en die er dan in te drukken? Dat wilde ik namelijk gaan doen met die kerststempels van de action. Heb het nog niet geprobeerd hoor, maar ik vroeg me af of dan kan...

nee die optie is niet bij me opgekomen... dat ga ik wel eens proberen!! Bedankt voor het idee!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

24

Wow, mooi gedaan!

Groetjes Barbara

25

In een woord: prachtig!!!!