Onderwerp: hoe vul ik cupcakes??
ik wil graag gevulde cupcakes maken voor de traktatie van mijn dochter (3 jaar) maar hoe doe ik dat en wat voor vulling??
mvg kim
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe vul ik cupcakes??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik wil graag gevulde cupcakes maken voor de traktatie van mijn dochter (3 jaar) maar hoe doe ik dat en wat voor vulling??
mvg kim
Kijk even bij de how to's (kolom aan de rechterzijde) dan technieken en voila daar staat precies hoe je een cc kan vullen
En wat voor een soort vullingen kan je helemaal naar eigen smaak bedenken. Alle vullingen kunnen wel.
Kijk even bij de how to's (kolom aan de rechterzijde) dan technieken en voila daar staat precies hoe je een cc kan vullen
En wat voor een soort vullingen kan je helemaal naar eigen smaak bedenken. Alle vullingen kunnen wel.
bedankt heb gelijk even gekeken maar ik wil het er alleen in hebben dat kan dan toch ook? en je ik ben hier nieuw ik dus ben niet bekend met vulligen dat ga ik noig even uitzoek wat lekker is voor de kids iets fris denk ik
groetjes kim
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=56024
Voor wat betreft vullingen kun je hier even kijken:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=11802
ik vul ook de cc, ik steek een scherp mesje van bovenaf in de cc en snij een rondje dat pakje erzo uit en dan met de spuitzak vullen, afsmeren en bekleden voila
succes
heb het filmpje bekeken en idd dast ziet er niet zo moeilijk uit. ga ik eens even proberen van de week nu zag ik bij maakjetaart.nl dat ze oom vullingen verkopen
hierbij het voorbeeld:
Heerlijke Bananen Bavaroise!
Heel makkelijk te maken met een heerlijke volle smaak. Maak voor een taart tot 30 cm:
50 gram Bananen bavaroise aan met 60 ml water (lauw), roer tot een glad papje. Voeg hierbij 250 gram stijfgeslagen slagroom (ongezoet), roer tot het geheel goed is vermengt.
Met 1 verpakking kun je 2-3 lagen vullen. Maak eerst een dijkje van botercr
ja, ik gebruik de aardbeienvariant en de chocovariant hiervan. lekker en blijft mooi stevig
groetjes tonny
Ik maak een gat met een appelboor!!! En vul dan met jam, of wat dan ook! Snij dan eventueel het topje cake van wat eruit gehaald is eraf, en stop ik terug, zodat de cc weer dicht lijkt, en versier m dan verder.
succes!
Ik maak een gat met een appelboor!!! En vul dan met jam, of wat dan ook! Snij dan eventueel het topje cake van wat eruit gehaald is eraf, en stop ik terug, zodat de cc weer dicht lijkt, en versier m dan verder.
succes!
bedankt voor de tip!! kan ik er ook gewoon choco pasta in doen? jam is ook wel een goed idee maakt het nog uit welke?
mvg kim
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe vul ik cupcakes??