1

Onderwerp: De sneeuwpoppen van Karen Davies

en dan bedoel ik deze:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3780

past die op een cupcake?

Het lijkt mij namelijk erg leuk om die op een cupcake te leggen... Heeft iemand deze vorm?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: De sneeuwpoppen van Karen Davies

Karen Davies deed zie op de beurs ook op cc volgens mij. Gaaf zijn ze he? Mmm, ik bedenk me net dat ze wel leuk zijn als sint kado ;)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Ja deed ze ze daar op een cupcake? Dat heb ik dan niet gezien... Ze zijn heeeel erg leuk!

Leuk om in een doorzichtig zakje te doen voor me vriendinnentjes met kerst!

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

4

Mmm, ja het past wel, maar was hier wel wat een de ruime kant.

Nou heb ik 2 verschillende bakblikken en de ene heeft net wat grotere doorsnedes, daar zouden ze z

5

Al die ronde siliconenvormen van KD zijn juist ontwikkeld voor op een cc! Maar of het precies past ligt idd een beetje aan wat voor blik en caisses je gebruikt...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

Oh ok :) bedankt!

Groetjes Maris