1

Onderwerp: Vulling Sinterklaastaart

hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje, ik ben een beginnend bakster en wil graag voor 5 december een sinterklaastaart maken met iets van speculaasvulling.

Nu heb ik bij taartendecoratie speculaaspastides gekocht, maar heeft iemand een suggestie in welke combinatie ik deze het lekkerst kan gebruiken?

Ik heb nu alleen nog maar taarten gemaakt met jam en botercreme namelijk.

Ik hoor graag jullie suggesties.

Groetjes
Francine

Re: Vulling Sinterklaastaart

deze rubriek is uitsluitend voor ingezonden recepten... zo heet de rubriek ook... :S

Verder is deze vraag al een aantal keer langs gekomen de afgelopen tijd, het is dus zeker lonend om de zoekfunctie te gebruiken.

[move] ---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

speculoos (speculaaspasta bij het broodbeleg), schuddebuikjes of stukjes pepernoot of stukjes speculaaskoek

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

4

Slagroom met versteviger en daar dan speculaaskruiden door. De andere laag gewone bc

5

Ja, en die Speculoos hebben ze nu ook in de Crunchy ( schrijf je dat zo?) uitvoering. Die is echt z

6

Je kan een taart maken van een recept van de aldi, die heeft nu speculaas taart.
Heb hem net zelf gemaakt , nog niet geproeft zal later nog een foto plaatsen.
Is misschien niet wat je zoekt, maar is weer iets anders.

7

Ik heb van de week een proefmodel gevuld met slagroom en hele pepernoten erop gelegd. De smaak was in de slagroom getrokken en met het snijden zagen die hele pepernoten er leuk uit.

Gr Esther

8

Ik heb van de week een laag gevuld met amandelspijs en de tweede laag met botercreme waar pepernoten door zat. Was erg lekker!

Groetjes Mimi

9

wat dacht je van Mona's toetje van de maand. Volgens mij moet dat wel kunnen

10

Ik ga mijn biscuit met speculaaskruiden vullen met 2 lagen kruidnootjes botercreme (van de mix) + kleine stukjes pure chocolade en 1 laag kersenvlaaivulling.