1

Onderwerp: Goudkleurige botercreme....

Hoe krijg je botercreme goudkleurig? Of dat het erop lijkt?

KuZz Sadija

2

Re: Goudkleurige botercreme....

Is dit wat?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-L7R33DBB.jpg

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

In ieder geval met geel en dan misschien een piepklein beetje oranje/rood erdoor. En misschien kan je er gouden glitter overheen strooien of zo.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

en /of de gold lustre spray erover sprayen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Hey dames,

Bedankt voor de antwoorden, maar ik had wat duidelijker moeten zijn, denk ik.

Ik wil graag een taart met deze figuurtjes "stempelen" en daarna met botercreme overtrekken...

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … 4f137d2492

KuZz

6

Ik heb sugarflair, edible liquid colour Gold, kan ik dit door de botercreme doen?
Of wordt de botercreme anders van structuur?

KuZz

7

Je kan een beginnen met een geel met een heel klein beetje orange door de buttercream te mengen tot het een beetje op goud lijk en dit en en dag laten rusten en dan als de kleur goed is de lijntjes spuiten en dan als die een korst heeft gevormd kan je met een kwasje en een beetje goud luster dust over de figuren heen het is veel werk maar als je gaat sprayen wordt alles goud en om de buttercream goud te kleuren gaat niet echt heb het namelijk al geprobeerd met goud poeder maar het werd niks ;)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

8 Laatst bewerkt door inge h (23-11-2009 19:56)

ik heb van spectrum laatst een potje goud kleurstof gekocht maar nog niet echt geprobeerd wat het oplevert
ga ik binnenkort wel doen want ik will ook gouden-kleurige bc om sterretjes te spuiten voor kerst-taart ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????