1

Onderwerp: Cupcakes vullen

Sorry hoor, maar ik kan met de zoekfunctie toch niet helemaal een bevredigend antwoord vinden.
Ik vroeg me namelijk af hoe jullie cupcakes vullen met jam of bbr, doe je dat na het bakken, begrijp ik dat goed? Krijg je dan nog wel wat in het cakeje gespoten? Het lijkt me dat er dan enkele belletjes worden opgevuld, meer niet, of komt er toch een redelijk toefje in het cakeje terecht?

Alvast bedankt!
Groetjes, Jos

2

Re: Cupcakes vullen

Hoi,

Ik doe het al voor het bakken, ik doe eerst een laagje cake beslag in het vormpje, dan doe ik theelepel jam of wat anders en dan doe ik er weer cake beslag over heen !!!!! En dan mee bakken in de oven.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

3

Re: Cupcakes vullen

Ik heb begrepen dat je met een langwerpig spuitmondje, een paar gaten uit je gebakken cupcake "boort", en in die gaten kan je dan de bbr of jam spuiten. Ik heb dit nog niet zelf 
uitgeprobeerd, maar het is wel iets wat op mijn verlanglijstje staat. Zelf heb ik niet zo'n langwerpig spuitmondje, dus ik wilde uitproberen of ik het ook kan uitboren met een rietje.
Succes!

Groetjes Angelique

4

Re: Cupcakes vullen

Ok

5

Re: Cupcakes vullen

Ik heb het al gedaan met ganache (iets meer room in) in het ongebakken-gevuld-cupcakje te spuiten en dit is super!  En dit werd altijd goed onthaald.

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

6

Re: Cupcakes vullen

Hoi Jos

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

7

Re: Cupcakes vullen

Ik vul ze altijd na het bakken. Inderdaad met een langwerpig spuitmondje. Dat gaat echt prima en er komt genoeg jam in. Ik zal een foto plaatsen van sachertorte cupcakes met abrikozenjam. Voor meer info over het vullen (en decoreren) van je cupcakes kan je ook kijken op cupcakefun.com.

Hierbij de foto.

http://www.mijnalbum.nl/Foto=6JKRM8NF

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.