Re: ' The Autumn Harvest' mijn mooiste.. vind ik zelf tenminste. :)
jeetje wat gaaf zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ' The Autumn Harvest' mijn mooiste.. vind ik zelf tenminste. :)
jeetje wat gaaf zeg!
Ohhh Constance die is echt weer prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet normaal! Ik wilde dat ik ook zo goed was
En dat verhaaltje erbij! Een soort knabbel en babbel verhaal te leuk! Ennnnuhh is het een dummy of een "echte" taart?!?!
Oh, wat super gaaf!!!
Hij is echt helemaal super! Kan me voorstellen dat je daar trots op bent en terecht!!!!
Oooooooo in een woord PRACHTIG!!!
Dit vind ik nu eens echt een prachtig verhalende taart !
ik ben gewoon stil van verbazing.......
Wat een prachtige taart!!!!!!!!!! wendy krijgt concurentie zo te zien
die is gaaf zeg!!! ik dacht ff dat ik de voorkant van een nieuw boekje zag!!!
Geweeeeeldig!! Wat een fantastische mooie taart en schitterende details!!! SUPER!
wow dit is toch geen taart meer!!!! dit is echt kunst!! fantastisch mooi gemaakt...
ooooh.. bedankt vor jullie leuke reacties!! Ik ga jullie denk ik wel teleurstellen....
Het is geen dummie!!!! De boom is een wondermold vorm en de pompoen spreekt voor zich denk ik, 2 halve bolletjes...
En ja.... hier zit echt heeeel veel uurtjes werk in!!
Maar ik ben er nog steeds heel heel erg blij mee!!
sprakeloos, zo moooooooooooooooooooooooi!
zoveel om naar te kijken, geweldig!
.........................Wow, wat mooi.
En zo leuk, daar kan ik heel lang stil van genieten!
Daar sla ik 'm ook op, onder 'genieten'.
Enne, ik ben deze week voor gek versleten door m'n echtgenoot toen ik een foto maakte van een 300 jaar oude boom in het prachtige beukenbos in Drie......omdat ik
daar ook de basis voor een ooit te maken taart in zag.
Zo'n kunstwerk als jouw taart zal het nooit worden.
Hihi... gelukkig zijn er heeeeel veel mensen die dol zijn op oude bomen... en zeker in de omgeving van Drie... daar staan vast heeeel veel mooie exemplaren! ik zou heel graag in die omgeving wonen!! ik ben benieuwd naar jouw boom!! haha!
Jaaaa. goed gedaan.... eindelijk eens foto's van meerdere kanten - niet meer zo bescheiden hoor. En zeker niet als je zo'n taart post. Dat verdiend veul foto's.... Tjonge Co, want een werk en wat een plaatje is dat geworden.... en wie is zo gelukkig dat ie daar een stukkie van mag proeven? Of heb je deze vormen toevallig bij Ria op maat laten snijden (zou zomaar kunnen toch?). Anders een stukkie bewaren hoor... voor december. Zal nog even in de agenda kijken. Heb je bericht al wel gezien... ik kom er snel op terug.
Afijn.... ik vind het een super geweldige taart.... maar weet niet of ik het ook jouw mooiste vind.... daar moet ik eens over denken. Want dan heb ik er nog wel een paar die op een gedeelde eerste plaats kunnen....
Tot snel!
Cootje
ps: Co&Co.... is dat niet iets waar we wat mee kunnen
he Co..
... nou.. over anderhalve week gaan we hier niet van eten hoor!! haha.. Dan zou hij van binnen net zo groen zijn als van buiten!!..
Co..
van Co&Co
WOW die is echt mooi, nu kan ik al helemaal niet wachten tot volgend jaar om bij jou workshops te gaan volgen....
Dit is echt een stukje kunst!
Wauw wat een details, echt super gemaakt
Geweldig! Heb echt handmatig mijn mond moeten dichtmaken. ik zou daar geen mes in durven zetten.
jeetje zeg wat een taart!! ( nou ja heet dat nog taart of toch echt kunst!!!) wat een details en wat een werk, maar wel prachtig!!!!!!!
Nou jaaaa, dit is niet normaal, wat super!!! Wat een details en wat een werk moet dat geweest zijn. Zoooo leuk!!!
Constanceeeeeeeeeee...je hebt zelf weer overtroffen..wat mooi en geweldig met het verhaal erbij....
Wauw!!! Pr8ig!!! Hier kan je tijden naar kijken!
Wel een dummy hoop ik..........om lekker lang van te genieten..........
Caramba!!!! Wat een topstuk!!! Heerlijk om naar te kijken, bedankt voor de vele foto's! En een prachtig verhaal zit erachter!
Maar ik mag hopen dat het een dummie is, die ga je toch niet opeten????
Groetjes, Jos
wat een schatje
ik maakte dit soort dingen altijd met fimo klei
maar ik was er zo lang mee bezig dat ik het om gezet in taart maar dan eenvoudig
maar wel leuk om zoiets voor je zelf temaken
zou als bestelling onbetaalbaar zijn (denk ik)
Prachtig!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ' The Autumn Harvest' mijn mooiste.. vind ik zelf tenminste. :)