Onderwerp: Wat is bakolie?
Hoi hoi,
Ik heb net van de xenox muffin mix meegenomen, maar nou staat er dat ik 50 ml bakolie moet gebruiken (om te mixen met 2 eieren en de mix)
Stomme vraag misschien maar wat is bakolie?
groetjes Ilse
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wat is bakolie?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi hoi,
Ik heb net van de xenox muffin mix meegenomen, maar nou staat er dat ik 50 ml bakolie moet gebruiken (om te mixen met 2 eieren en de mix)
Stomme vraag misschien maar wat is bakolie?
groetjes Ilse
Ik denk dat ze bedoelen dat het een olie moet zijn die verhit kan worden. Sommige olie
Okee hahaha harstikke bedankt! Ik dacht ik ga het eerst maaar eens hier vragen, want anders is het werk voor niks hahaha als het hierdoor mislukt.
even een tikkie omhoog want ze verkopen deze bakmix nog steeds .
Kan je daar dan ook olijfolie voor gebruiken of zou dat qua smaak niet lekker zijn??
Zonnebloemolie heb ik nie tin huis en om daar nou voor op de fiets te stappen met e 2 kleine smurfjes ....
Olijfolie heeft toch een vrij specifieke smaak die je er ongetwijfeld in zult proeven.
Dat hoeft niet per definitie verkeerd te zijn, maar ik zou toch voor de zekerheid zonnebloemolie gebruiken.
olijfolie is niet aan te raden ivm de smaak
even een tikkie omhoog want ze verkopen deze bakmix nog steeds
.
Kan je daar dan ook olijfolie voor gebruiken of zou dat qua smaak niet lekker zijn??
Zonnebloemolie heb ik nie tin huis en om daar nou voor op de fiets te stappen met e 2 kleine smurfjes....
Ik zou geen olijfolie gebruiken, heeft een vrij specifieke smaak zoals de andere dames ook al zeiden.
Maar snap jou ook wel, om met twee ukkies op de fiets naar de winkel te gaan voor zo'n beetje olie.....
Heb je geen lieve buurvrouw die een kopje olie (in ruil voor een muffin? ) over heeft?
Succes!
Groetjes, Katja
Dank jullie voor jullie reacties! Het lijkt me ook dat je het proeft, al zijn de muffins wel chocho-sinaasappelsmaak dus misschien dat dat wel erg zou overheersen. maarrr..
Manlief kwam thuis eten dus ben ik snel ff naar de winkel gegaan.
Nu heeft de oudste geen zin meer om cakejes te bakken
.
De jeugd van tegenwoordig....
hahaha matig
Pfff.......... kinderen.
MAAR je hebt het nu wel in huis !
Kan je morgen cakejes maken.
En anders stuur ik mijn kinderen wel even bij je langs, die hebben vast wel zin om te helpen!!
Groetjes, Katja
Ja zeg, 3 jaar en nu al erg bijdehand... Net zei hij: gaan we nú cakejes bakken.... De handigheid, net voor het eten zeker, slim hoor.
Ik krijg toch nog kraambezoek van de week ( na 3,5 maand ) dus dan worden het de cc van Harry potter
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wat is bakolie?