1

Onderwerp: ook ik stel me even voor.

hallo,

mijn naam is seija. ik ben 31 lentes jong en heb 2 kids (een meiden tweeling van nu bijna 11 maanden)
Op de jonge gezinne beurs zag ik een onwijs gave taart..........en dat lijkt me zo leuk als je dat ook kunt.
Buiten mijn baan en natuurlijk de drukte met de meiden hier thuis, hoop ik toch de tijd te vinden om aan het bakken te slaan. Ik heb begrepen dat je vaak vooruit kunt werken en spullen kunt bewaren in diepvries en/of koelkast dus ook voor mij moeten er gaatjes gevonden worden.
Ik ben wel wat onzeker maar heb wel al spulletjes besteld, van de week ga ik op strooptocht voor een bakblik en figuurtjes.........
mijn vriend is 5 december jarig dus kan beginnen met een taart voor hem te 'oefenen'.......dat wordt me nog wat.
Ik stel natuurlijk zoveel mogelijk (misschien voor jullie gekke vragen) maar ik wil het graag goed doen. Anders is misschien de lol er gauw af, ik blijf dus rustig mee lezen en af en toe gooi ik er maar gewoon een vraag tussendoor als ik iets niet snap.

Nou dat was het wel zo'n beetje, hebben jullie vragen voor mij....stel ze gerust. Voor bakadvies op jullie niveau moet je echter nog niet bij mij zij (hahah) maar wie weet over een half jaartje of zo.

gr seija

back in the world of baking !!

2

Re: ook ik stel me even voor.

Welkom op het forum en veel taartplezier!

Er zijn inderdaad heel wat tips te vinden op het forum over bewaren, invriezen, ontdooien en vooruit werken. Succes!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online