1

Onderwerp: 2 vraagjes over vullingen.

Hallo.

Ik heb 2 vraagjes.
De eerste:
Bij de AH zijn momenteel de doosjes met diepvriesfruit in de aanbieding oa de frambozen. En dat is natuurlijk erg lekker voor vullingen. Maar als ik dat ga gebruiken kan ik toch eigenlijk de taart niet meer invriezen? Of kan dat wel. Ik heb ook nog frambozen uit eigen tuin in de vriezer, maar ook daar voor geldt de vraag, kan dat na het vullen nog weer de vriezer in? De taarten die ik ga maken moeten zowiezo de vriezer in, korter voor de tijd maken is geen optie vandaar mijn vraag.

De tweede.
Ik 2 taarten ga ik bosbessenvlaaivulling gebruiken. 1 wil ik combi doen met zwitserse room. Maar weet er iemand een 2e combi? Dacht eerst aan monchou, maar dat kan niet in de vriezer. En alleen merinquebotercreme vind ik een beetje saai. Het is voor bruidstaarten.

Groetjes Jesni.

2

Re: 2 vraagjes over vullingen.

vraag 1: Kan zeker. E

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

(vraag 2: Ik zou 2 lagen zwitserse room doen en 1 laag bosvruchten, of andersom. Zou er niet percee een 3e smaak bijvoegen.
Het gaat ook niet om een derde smaak, maar om 2 verschillende taarten waarvan 1 bosbessen met zwitserse room. En 1 met bosbessen en.....
Zelf had ik dan zoiets dat ik mbotercreme dan een beetje saai vind.
Maar weet gewoon niet goed waar het nog meer mee kan.
En in de recepten lijst staat verder alleen monchou, maar ja dat kan je niet invriezen.

En idd van die frambozen had ik ergens gelezen dat je dat overkomen was.
Wist alleen niet of je het 2 keer mag/kan invriezen.

Groetjes Jesni

(Hmmm ik had jou gequote Kadohke, maar krijg die vierkante haakjes er niet bij.
weet niet waar ze zitten op het toetsenbord. we hebben een spaans toetsenbord, en werkt net ff anders. Hoop wel dat mijn antwoord duidelijk is)

4

Denk dat de bosbessen juist de overheersende smaak zal zijn in de taart. Als je echt 2 verschillende smaken wilt, zou ik die juist vervangen. Bv

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl