1

Onderwerp: Geribbeld aanrecht en decoreren

Ik kwam erachter dat het aanrecht wat wij hebben (zo'n ribbelde) helemaal niet handig is met decoreren :P

Is er iemand die mij kan vertellen wat goed blijft liggen en niet verschuift en waar ik goed met marsepein/fondant op kan werken..?

Volgens mij is het antwoord vrij simpel, maar toch kan ik het niet bedenken..... :S

2

Re: Geribbeld aanrecht en decoreren

Hoi Vanillestokje, ik weet niet wat er misging maar je berichtje stond er 3 keer. Heb ik even opgeruimd ;)

Ik zou zeggen: een grote gladde (siliconen snij-)plank, evt. met antislip eronder!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Ik denk een langzame computer met een ongeduldig iemand erachter ;)

In ieder geval erg bedankt voor je tip!

4

Of op de keukentafel als je die hebt!

5

Of een bureauonderlegger van Ikea. Kost 5,50 en je kunt er ook (voorzichtig) op snijden...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

Ik heb altijd een plastic tafelzeil over de keukentafel liggen. Werkt heel goed!

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

Bedankt voor de geweldige opties! Morgen maar eens gaan rondkijken.. Echt geweldige oplossingen..! En natuurlijk gewoon aan de keukentafel..! Kan ik er tenminste ook rustig bij gaan zitten ;)

8

Heb 2 weken geleden bij de ikea in Utrecht een doorzichtige bureau onderlegger gekocht. Heb er 4,50 euro voor betaald en kan nu al niet meer zonder dat ding. Hij is groot genoeg om een lap voor een taart van 25 cm op uit te rollen. Blijft ook meteen de keukentafel van mn moeder schoon ;)

Ik decoreer altijd aan de eettafel.. je bent er al met al toch een tijd mee bezig en dat is staand niet zo fijn lijkt me.

Groetjes Natalie

10

Ik heb een grote plaat wit geplastificeerd spaanplaat. Die leg ik op de keukentafel als ik aan het decoreren sla. Bedekt de hele tafel en is makkelijk schoon te maken. Handig dus!

Ik heb zojuist bij de Ikea de bureaumat gekocht.. Die doorzichtige die hier al beschreven is.. :) hij voelt stevig aan en glijd inderdaad niet van de tafel..!

Bedankt allemaal!