1

Onderwerp: Poedersuiker op marsepein erg te zien.

Hallo,

Even een vraagje, ik heb altijd zo'n last van het feit dat je de poedersuiker, die ik gebruik bij het uitrollen van de marsepein, zo ontzettend blijft zien.
Heeft iemand daar tips voor?

Ik probeer het met mijn handen, vingers en een invet kwastje weer een beetje weg te krijgen, maar je blijft het altijd zien.

Iemand tips???

You can't say; I can't, at least you should try!!

2

Re: Poedersuiker op marsepein erg te zien.

Ik gebruik de bureaumat van Ikea en hoef dan helemaal niets te gebruiken. Marsepein (

Hoera! Het is vandaag!

3

Ik spray ook wel eens mijn aanrechtblad in met bakspray...
Werd ook gek van de vlekken soms!

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

ik gebruik helemaal geen poedersuiker. Ik gebruik crisco (plantaardig vet, te koop bij o.a. de toko en hier bij de webshop) en smeer daar zowel mijn werkblad als mijn handen mee in, en soms ook mijn uitstekers. Nooit last van vlekken en ook niet van geplak ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Ik heb het nog nooit gedaan maar wel gehoord dat je het met een nat kwastje (niet te nat)over je taart het weg krijgt.Dat geld trouwens alleen voor marsepein,ik zou zeggen neem een klein stukje marsepein en probeer het is eens.

groetjes van Ann

6

Bedankt voor de snelle reacties!

Van dat plantaardige vet / crisco ga ik maar eens proberen alleen vraag ik me af, gaat het daar niet heel erg van glimmen? En die bureaumat zal ik eens bekijken als ik weer eens bij ikea ben!

Gelijk maar nog een vraagje; kan ik nog ergens tylose kopen buiten de webshop?

Bedankt weer!

je komt uit alphen ad rijn zie ik... cakesbybien.nl verloopt van alles, misschien heeft ze ook wel tylose, dat weet ik eigenlijk niet.
en anders taartendecoratie in ridderkerk wel.

voor het glimmen met crisco, je kunt op mijn website kijken en beoordelen of je het vind glimmen... ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Dank je wel!
Ga gelijk even kijken ;)

9

Ik gebruik een mat van tupperware. Ik heb dus nooit crisco of poedersuiker gebruikt. Wat ook gebruik bij grote lappen is doorzichtig inpakpapier.

10

Hier ook nooit poedersuiker. Doe alles met een beetje crisco en de mat van Ikea!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl