1

Onderwerp: Wat doe ik fout en hoe kan het beter!!!

Hallo allemaal,

Heb even een vraagje over cupcakes. Wat is het beste te gebruiken mix v/d shop of gewone cakemeel?
Ik heb van de week gewone cake meel gebruikt ook erg lekker!! alleen vind ik het wat machtig en ze waren niet zo gerezen. De mix v/d shop gaat het wel beter maar die vallen snel weer uit elkaar als je ze op eet, misschien geen goede verhouding?

Wat doe ik fout!! en hoe kan het beter!!

Groeten Susanne

2

Re: Wat doe ik fout en hoe kan het beter!!!

Hallo Susanne,

Als je bij zoeken hier bovenaan de site  cupcakes intikt dan vindt je een keur aan recepten hierover.
De

groetjes van Ann

3

Mix van de shop, absoluut :Y Ze rijzen goed, smaken heerlijk en vallen hier niet uit elkaar. Precies doen wat er op de verpakking staat, boter goed op temperatuur, goed mixen en dan kan er bijna niks fout mee gaan.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Ik gebruik van alles, de mix van de shop, of met het recept hier op de site (bloem met bakmeel ipv zelfrijzend bakmeel, zelfde idee zeg maar). Ook wel eens van 'gewone' cakemeel. Ik vind tot nu toe die van het recept het lekkerst.

5

Susanne1981 schreef:

Hallo allemaal,

Heb even een vraagje over cupcakes. Wat is het beste te gebruiken mix v/d shop of gewone cakemeel?
Ik heb van de week gewone cake meel gebruikt ook erg lekker!! alleen vind ik het wat machtig en ze waren niet zo gerezen. De mix v/d shop gaat het wel beter maar die vallen snel weer uit elkaar als je ze op eet, misschien geen goede verhouding?

Wat doe ik fout!! en hoe kan het beter!!

Groeten Susanne

Oke super bedankt !
Ga van de week weer verder aan mijn verslaving......

6 Laatst bewerkt door Moonfairy (15-11-2009 19:28)

ik gebruik altijd mix uit de shop,maar omdat die nu op was heb ik het recept van nigella geprobeerd....
Misschien ben ik verwent,maar ik vond t niks...niet zo goed gerezen en helemaal niet zolekker luchtig dan normaal.
Dus geef mij maar de mix :D

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."