Onderwerp: Aaarrrghhh... Converse Allstar, tips gevraagd!
Ik ben al 3 keer opnieuw begonnen en het wil niet lukken zoals ik het wil!
Mag ik jullie mening:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Aaarrrghhh... Converse Allstar, tips gevraagd!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben al 3 keer opnieuw begonnen en het wil niet lukken zoals ik het wil!
Mag ik jullie mening:
Wat vind je niet goed aan dan? Ik vind er heel ok uitzien hoor!
Ik vind het niet strak genoeg... hoe ik ook mijn best doe, ik krijg het niet voor elkaar zoals de andere allstars die ik hier al voorbij heb zien komen.
Hoi Bloemetje, ik heb voor mijn gympies de achterkant (die je volgens de aanwijzigen in 2x moet maken) in 1x getekent op het fondant (sjabloon gewoon omkeren en verder uitsnijden. Dan staat de achterkant al een stuk steviger en is het makkelijker om de rest er tussen te doen. Je kunt de witte rand aan de voorkant iets breder maken (ik heb de malletjes een beetje aangepast) en eerst een nachtje goed laten drogen met keukenpapier erin. Voor de veter heb ik wel een tip, met het kleine rondje voor de kleipistool sliertjes maken, deze een beetje plat drukken met een smoother (of iets anders) en je hebt de echte typische veters, het leukste is ook om deze erin te doen (allemaal kleine stukjes) zoals echte gympies.
Hier kun je de mijne zien:
Veel sukses!
Doordat jouw onderrand breder is lijken het inderdaad stoerdere gympen!
Super Lara!! Ik wou ze toevallig ook vandaag gaan maken
Hoi Bloemetje, ik heb voor mijn gympies de achterkant (die je volgens de aanwijzigen in 2x moet maken) in 1x getekent op het fondant (sjabloon gewoon omkeren en verder uitsnijden. Dan staat de achterkant al een stuk steviger en is het makkelijker om de rest er tussen te doen. Je kunt de witte rand aan de voorkant iets breder maken (ik heb de malletjes een beetje aangepast) en eerst een nachtje goed laten drogen met keukenpapier erin. Voor de veter heb ik wel een tip, met het kleine rondje voor de kleipistool sliertjes maken, deze een beetje plat drukken met een smoother (of iets anders) en je hebt de echte typische veters, het leukste is ook om deze erin te doen (allemaal kleine stukjes) zoals echte gympies.
Hier kun je de mijne zien: http://www.mijnalbum.nl/Foto-A4KJGCZB.jpgVeel sukses!
Hoe heb jij die veters erin gedaan?? En wanneer?? Eerst de schoentjes laten drogen? en daarna de veters erin?? Mijn schoentje was echt prima maar toen ik de veters erin ging doen ging het scheuren...:mad:
De veters maak je van allemaal kleine stukjes, dus niet rijgen, want dat gaat je nooit lukken!
Ze zijn idd een stuk strakker dan die van hierboven!
Toch nog een tip: heeeel veeel tylose gebruiken! Ze zijn toch te mooi om op te eten
Dat had ik al, alleen bij de eerste was de fondant te dun, de tweede ging daarom een stuk beter!
Ik ben op zoek naar de mal, waar halen jullie die vandaan? Ik kan hem helaas niet vinden, of ik zoek niet goed....
De veters maak je van allemaal kleine stukjes, dus niet rijgen, want dat gaat je nooit lukken!
Op de Taart en Trends beurs, bij de stand van de webshop, werd bij de domonstratie de "veter" er gewoon doorgeregen. Wel met tylose erdoor.
Ik ben op zoek naar de mal, waar halen jullie die vandaan? Ik kan hem helaas niet vinden, of ik zoek niet goed....
Boeltje, als je me een mailtje stuurt, stuur ik je de mal met de uitleg toe. Ik heb m ooit gehad van bommeltje. Gewoon even uitprinten, dan kan je alle stukken uitsnijden en in elkaar plakken.
*)
Hier staat de mal:
http://www.cakecentral.com/modules.php? … id=1163795
Hier het schoentje in elkaar met de nummertjes erbij hoe je em in elkaar moet zetten.
http://www.cakecentral.com/modules.php? … 63797#next
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Aaarrrghhh... Converse Allstar, tips gevraagd!