1

Onderwerp: Tartacadabra.com

Hallo allemaal,
Eindelijk is de tartacadabra site weer in de lucht maar helaas niet meer onder de .nl! Een of ander domein-verkopend  (domeinen aasgier ;) ) bedrijf heeft het direkt ingenomen bij het vrijkomen uit quarantaine en helaas pechie voor mij dus :-(

En nu is de site dus een echte .com geworden ;) :-D
Alles staat er gewoon weer op, ik ga dit weekend de fotos toevoegen van de laatste taarten en volgende week alle mensen waarvan ik weet dat ze het als link hebben een mailtje sturen.
Mochten jullie zelf al mensen weten of die misschien tartacadabra in de bookmarks hebben, heel graag als jullie ook een berichtje willen sturen!

Meiden, veel plezier met de recepten en ik hoop dat mijn taartjes jullie wat inspiratie geven!!

Magische (a la Tartacadabra ;) ) taartgroetjes!
Lara

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

2

Re: Tartacadabra.com

Welcome back Lara :D

Life is uncertain... do the wud first! ;)

3

Gelukkig, je bent weer terug!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

4

Fijn dat je site het weer doet.... Stom zeg, die kapers op de kust :( Maar goed, .com is misschien nog wel sjieker, je bent ook zooo internationaal tegenwoordig :+

Ik had je site ertussen staan op mijn linkjessite, dus die heb ik aangepast :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5 Laatst bewerkt door lune (14-11-2009 23:20)

dit is ook wel een goeie voor de babbel........ik kom namelijk noooooit in het www gedeelte :D en het halve forum zit met smart op je nieuwe site te wachten, zeker nu je zo'n mjam beroemdheid bent :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

6

De link is aagepast op mijn site :D
Welkom terug!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

halloo,,

ik vindt je site echt supper, hoop dat er meer van die howto's komen, ze zijn echt heel duidelijk!!

Groetjes Serife..