1

Onderwerp: Bruidsjurk gemaakt bij Wendy

Hoera, gisteren heel onverwachts kon ik naar de workshop Bruidsjurk maken bij Wendy in Boskoop. Eindelijk ...want de vorige keer kon ik niet omdat zoonlief ziek was, maar nu mocht ik dan toch.... en het was supergezellig, vreselijk gelachen, maar was echt :thumb:

heb weer teveel foto's maar kon niet kiezen, heb de jurk vandaag thuis afgemaakt, want ik mocht 'avonds weer naar Wormer toe voor de PME cursus, en dit is het resultaat geworden:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-E3HVQWBU.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OHAZXNFG.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3VIZGA3C.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HZE7KUT4.jpg

Bedankt voor het kijken!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: Bruidsjurk gemaakt bij Wendy

Ziet er geweldig uit. Lekker druk met taarten :D

Groetjes Gülendem

3

Mooi hoor!

Groetjes Barbara

4

Wat vervelend nou al die workshops en cursussen. De jurk blijft mooi.

Groetjes, Elly

5

Jou jurk is ook super geworden!
Ik ben ook helemaal blij met die van mij, die staat mooi te pronken in de woonkamer. Ideaal die piepschuim vulling.

En het was inderdaad beregezellig gisteren, heerlijk zo'n dagje zonder kids.

Groetjes,
Diane

er zijn vaak honderd reden om iets niet te doen, maar juist die ene reden om het wel te doen zou genoeg moeten zijn!

6

Diane B. schreef:

Ik ben ook helemaal blij met die van mij, die staat mooi te pronken in de woonkamer. Ideaal die piepschuim vulling.

Groetjes,
Diane

Vond het echt heel erg gaaf, ishet nog erg later geworden, hoe is die van jou geworden??

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

7

Leuk om te doen h

Vele en lieve groetjes Nicole

8

mooi hoor :Y :-)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

Mooi zeg!

"Life begins where your comfortzone ends."

10

chanttie57 schreef:
Diane B. schreef:

Groetjes,
Diane

Vond het echt heel erg gaaf, ishet nog erg later geworden, hoe is die van jou geworden??

Ik ben als tweede om 17.00 uur weg gegaan! En de rest niet veel later verwacht ik.
Ik zal die van mij het weekend even op de foto zetten (altijd makkelijk zo'n vulling...:-) ) en dan hier plaatsen. Eerst morgen verjaardag en kinderfeestje vieren van mijn mannetje die 6 jaar wordt. 's avonds ook nog een leuke workshop gehad?

er zijn vaak honderd reden om iets niet te doen, maar juist die ene reden om het wel te doen zou genoeg moeten zijn!

11

wow hij is gaaf geworden zeg!!

12

Diane B. schreef:
chanttie57 schreef:
Diane B. schreef:

Groetjes,
Diane

Ik ben als tweede om 17.00 uur weg gegaan! En de rest niet veel later verwacht ik.
Ik zal die van mij het weekend even op de foto zetten (altijd makkelijk zo'n vulling...:-) ) en dan hier plaatsen. Eerst morgen verjaardag en kinderfeestje vieren van mijn mannetje die 6 jaar wordt. 's avonds ook nog een leuke workshop gehad?

Gefeliciteerd!!! en heerlijk he zo makkelijke vulling, hihi, 's avonds nog heerlijk gefreublend echt een taartendag, ha ha, maar het was echt onwijs leuk, weer een hoop geleerd!! Was pas om 00.00 uur thuis, dus ik was helemaal kapot.

Gisteravond met de cavia van zoonlief op schoot in slaap gevallen op de bank, dat vond manlief weer leuk!! En Sientje (cavia)ja die hoorde je natuurlijk niet meer, want het was heerlijk warm bij vrouwtje onder de fleecedeken.

En vandaag ga ik weer naar Delft een vaasje schilderen in Delfs blauw, dus een heerlijk weekje!!!

13

ook deze is weer mooi

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com