1

Onderwerp: cc's voor 11jarige jongen: inspiratie gevraagd aub

Ik heb een eerste bestelling gekregen voor 20 cc's voor een jarige (11jaar) jongen. Ik ken hem helemaal niet en de moeder zei: doe maar iets...als't maar "feest" is. Nu lijkt dat een gemakkelijke opdracht maar ik wil natuurlijk wel dat de jarige ze zelf ook leuk vindt! Voor meisjes kan ik vast vanalles verzinnen, maar voor een jongen vind ik het toch lastig om iets voor zijn leeftijd te verzinnen, niet te kinderachtig of zo. Heb ook geen idee met wat voor speelgoed of spelletjes jongens van die leeftijd bezig zijn...?
Ik dacht eventueel aan dieren maar dat is misschien te "jong" voor hem, of smilies?
Heeft iemand een ander idee aub?
Alvast bedankt

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

2

Re: cc's voor 11jarige jongen: inspiratie gevraagd aub

'feest' is natuurlijk confetti, ballonnen, slingers en dergelijke. Dat kan natuurlijk zowel voor jongens als voor meisjes. Mijn zoon is 11 en zou dat ook heel erg leuk vinden. Ik heb net 'popcorn' cc's gemaakt voor zijn verjaardag (heb ik gepost), ze zijn niet goed gelukt omdat ik geen witte marshmellows kon krijgen, maar hij vond ze leuk en dat ik het belangrijkste In zijn vrije tijd, buiten het sporten en muziekles om zit hij eigenlijk wel heel vaak achter de pc of de wii. vooral sims is populair. Verder zijn 'scheikundige' proefjes natuurlijk heel erg leuk (wat minder voor zijn moeder :S ) National geografic, Harry Potter en Zelda.
Succes ermee!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

3

Bedankt Heidi! Ik vind je idee van balonnen en slingers enz wel leuk, dat gaat het worden denk ik.
Enne: wat je zoon z'n experimenten betreft: als juf scheikunde kan ik dat alleen maar aanmoedigen zulke dingen (hihi, maar ook liever niet in mijn  huis natuurlijk)

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

4

ik ben benieuwd, post je ze wel als ze klaar zijn?

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

5

Ik had voor mijn zoon van 12 deze gemaakt
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HOVXHGUG.jpg