1

Onderwerp: Gekochte lijm maar kort houdbaar?

Hoi

Ik heb deze week de JEM Petal Glue binnen gekregen. Het viel mij op dat deze maar 2 maanden houdbaar is. Naar mijn idee was dat bij anderen altijd veel langer. Of vergis ik mij daar nou in?

Groetjes Marlies

Groetjes Marlies

Re: Gekochte lijm maar kort houdbaar?

Die van mij is ook nooit zo lang houdbaar hoor!. Maar je kunt ook zelf heel makkelijk lijm maken met tylose. Een heel klein beetje tylose met wat water aan mengen en even een uurtje laten staan. Daarna kun je eventueel wat water toevoegen als je de lijm nog te dik vind. En de klontjes eruit zeven met een thee zeefje. Erg makkenlijk en vele malen goedkoper dan zo'n potje.

3

Had ook even een mailtje gestuurd naar de webshop en kreeg net bericht terug dat de sticker niet goed is maar dat de lijm nog zeker 2 jaar houdbaar is. Wel een verschil met 2 maanden he? Gelukkig maar, dan was het in ieder geval de moeite van het kopen waard!

Groetjes Marlies

4

Als je vaak lijm gebruikt en er steeds een 'vies' kwastje indoopt issie geen twee jaar meer houdbaar hoor! Gaat op den duur ook stinken... Gewoon lekker zelf maken in dat potje kant-en-klare als het leeg is!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be