Onderwerp: Glazuur
LET OP: HEEEEEEEEEEEL OUDE KOE!!!
Goededag,
kan iemand mij helpen aan het recept om zelf glazuur te maken,ik heb gezocht op het forum maar kon het niet vinden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Glazuur
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
LET OP: HEEEEEEEEEEEL OUDE KOE!!!
Goededag,
kan iemand mij helpen aan het recept om zelf glazuur te maken,ik heb gezocht op het forum maar kon het niet vinden.
Hoi Elvira,
Welk glazuur bedoel je? Er zijn verschillende soorten.
Hoi Vwelvira,
kijk even op mijn site (bijzonderlekkers.nl)onder recepten daar vind je verschillende soorten glazur(op basis van eiwit).
zit er niet bij wat je bedoelt mail dan even!
Saskia
Hoi Vwelvira,
kijk even op mijn site (bijzonderlekkers.nl)onder recepten daar vind je verschillende soorten glazur(op basis van eiwit).
zit er niet bij wat je bedoelt mail dan even!Saskia
Hoi Saskia,
ik ga even kijken, ik wist niet dat er nog verschil in zat, ik neem eigenlijk altijd die van dr oetker maar wilde het nu een keer zelf maken.
Je kunt heel gemakkelijk glazuur maken van poedersuiker met 'n beetje water. En dan echt maar 'n paar druppeltjes totdat je juiste substantie hebt gekregen. Je kunt er ook 'n klein beetje eiwit bij doen.
Je kunt heel gemakkelijk glazuur maken van poedersuiker met 'n beetje water. En dan echt maar 'n paar druppeltjes totdat je juiste substantie hebt gekregen. Je kunt er ook 'n klein beetje eiwit bij doen.
Als je gepastureerde eiwit bij doet moet je ook water erbij doen?
Dit topic is bijna 4 jaar oud
Dan mag je echt heus wel een nieuw topic openen hoor...
Dit topic is bijna 4 jaar oud
Dan mag je echt heus wel een nieuw topic openen hoor...
Hahaha oke!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Glazuur