Onderwerp: Een hele lijst...het wachten waard
Hoi allemaal,
Zojuist al een paar taartjes in de taartenparade gezet. Ben een tijdje niet op het forum geweest...heb het zo ontzettend druk! Zucht...heb nog een hobby, geboortestoeltjes, en er is in mijn omgeving een ware babyboom...dus ben ik niet met de marsepein bezig, heb ik wel een verfkwast in mijn handen. Weinig tijd dus om online te zijn...mijn excusses. Bij deze beloof ik beterschap!
Hieronder de creaties van de afgelopen periode:
Ernie in een luchtballon (een beetje gepikt van de bekende vliegtuigtaart van Wendy, vond ik zo schattig en kwam perfect uit bij mijn luchtballon!)
Een bruidstaart met een (heb er geen woorden voor) toppertje...heb de taart daarop aangepast. Hij moest wit met een paar zilveren roosjes. U vraagt, wij draaien :-) Het resultaat viel mij, ondanks het bruidspaartje reuze mee!
Een paardje met petshopogen op verzoek van mijn dochter. Had weinig tijd, dus is er simpel gebleven...was toch wel lief om te zien.
Een pokemontaart voor Sten, met een opengeklapte bovenkant incl. swirl...op de foto komt hij niet helemaal mooi uit...maar zag er top uit.
Een Diegotaart voor Nigel...Diego is niet mijn vriend (!)
Maar Nigel herkende hem gelijk en was razend enthousiast....weer een hele opluchting! hahaha
Een gogo-taart (die afgrijselijke monstertjes van de C1000) voor mijn zoon Niamh...het )(#*$# beest stortte helaas in, maar niemand die het zag Ik wilde eens een 3d figuur proberen...hahaha
Tot snel!
Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl