1

Onderwerp: borstentaart recept??

Hi,

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik een borstentaart kan maken?
Zondag is mijn vriend jarig, en dit lijkt mij een erg leuke taart voor hem! :D

Alvast bedankt!

Liefs perfectionn

2 Laatst bewerkt door mniek (11-11-2009 15:19)

Re: borstentaart recept??

Kijk hier eens.

Hmmm...klikje werkt niet meer maar ik heb nog wel deze voor je gevonden: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=40853

Volg je hart...want dat klopt!

3

Of FAQ bakken vraag 7

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

dank jullie wel! :)

Heb 1 van jullie dit wel is gedaan? het wordt mn eerste bOobs taartje dus het moet wel een beetje goed gaan! :D

Liefs perfectionn

5

Nog een klein vraagje, waar zou ik het beste mee kunnen bekleden? marsepijn of fondant? en waar kan dit halen ipv bestellen op internet....

Liefs perfectionn

6

Met marsepein of fondant...dat maakt niet uit. Wat jij prettig vindt. Ik weet niet waar je woont en of er een taartwinkel bij je in de buurt zit?

7

Ik woon in de helder, er zit hier een multivlaai maar denk dat ik daar niets aan heb?

Ik kan echt nergens een goede how to vinden :( had op de linken gekeken maar nou weet ik alleen hoe ik ze moet bakken hoelang en noem maar op, maar hoe verder.......

Liefs perfectionn

8

Ik heb van de week (kan ook vorige week zijn geweest) ook nog een kleine beschreven how to als antwoord gegeven. Maar dat was voor een bustiere. Ik weet zelf ook niet meer waar. Als ik hem vind zal ik hem plaatsen. Het was gewoon beschreven hoe ik het deed, met mijn voorbeeld.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

9

ik zou natuurlijk ook een paar zakken marsmellows kunnen halen, de roze eruit halen, daar mmf van maken voor de huid! als het te roze is zou ik er ook nog een paar witte doorheen kunnen doen toch? en dan de witte gebruiken voor de bh!

Zou dit ook kunnen?

Liefs perfectionn

10

ottolien: Oke ik hoop dat je 'm vind! :D alvast dankjewel

Liefs perfectionn

11 Laatst bewerkt door mniek (11-11-2009 15:57)

Hier issie Ottolien ;)

Volgens mij heb ik er van de week 1 langs zien komen.
Maar het is niet zo moeilijk. Tenminste om uit te leggen

Je neemt een langwerpige taart en zet daar 2 blanda bollen van 12 cm op (als taart natuurlijk, niet de bollen alleen). Ook zijn alle taarten gevuld voor je begint.
Dan snijdt je met een mes de onderste taart in vorm (de taille). Dan smeer je de hele taart goed strak af met botercreme.

En dan ga je bekleden. Ik heb mijn bustiere eerst helemaal met een huidskleur bekleed, maar dit was zwaar. Daarna heb ik een lap genomen. Deze erover heen gelegd en de cups uitgesneden (niet te diep snijden, alleen de bovenste laag fondant). Daarna heb ik hem afgmaakt met baleinen uit de sugargun.

12 Laatst bewerkt door Ottolien (11-11-2009 16:01)

hier is hij dan. Het stelt niet veel voor en geeft geen specifieke regels.
Je moet gewoon 2 bolletjes taraten bakken en die gebruiken als basis.
Ik heb nog nooi MMF zelf gemaakt dus ik weet niet of dat wat wordt.

O en vergeet niet om tepels onder je bh te maken als je deze niet zichtbaar wil hebben.

Groetjes, Ilonka

13

100x thanx!! :D

Ottolien WOW!! die is echt mooi die je hebt gemaakt! ben benieuwd of de mijne ook zo netjes wordt!! :O
hebben jullie verder nog bruikbare tips ?? :D

Liefs perfectionn

14

Wow, Mniek jij was wel heel snel hoor :thumb:

Groetjes, Ilonka

15

Bij bekleden, "mmf ligt op het aanrecht", staat echt goede MMF uitleg :) vanmiddag nl. zelf voor het eerst uitgeprobeerd en ging super. Bij workshop keer gezien hoe ze borsten maken, 2 bollen (blanda), tegen elkaar gelegd, dan huidkleur er in 1 keer overheen en daarna de bh gemaakt. Ik zou de pc met foto's uit de galerie erbij houden, volgens mij kom je er dan wel uit. Succes in ieder geval

Groetjes Joetje

laat de moed niet zakken, lekker blijven bakken

16

hoi joetje,

mmf is super eh? heb het zelf ook al een keer gedaan maar was bang dat het niet zou lukken met bekleden van de boobs :D maar probeer het gewoon!
Jaa dat zal ik zeker doen, vaak genoeg naar de foto's kijken dan zal het wel lukken denk ik :D dank je wel

Liefs perfectionn

17

nog iets...haha vervelend ben ik eh!! :P

Uhm..de mmf kan ik natuurlijk al eerder maken! maar wanneer moet ik beginnen met de rest van de taart? het is voor zondag!

& de cups moeten natuurlijk ook gevuld worden..moet ik die dan ook doorsnijden en dan vullen net als een gewone taart?

groetjes

Liefs perfectionn

18

hee meiden,

Heb net een proefcakje gemaakt (oftewel 1 boob) haha!! en die was verukkelijk!! YAMMIE!! hihi
dat is iniedergeval goed gegaan! had bischuitmix moet alleen nog wel een extra zakje vanillesuiker in of een half zakje! nu nog hopen dat het goed gaat komen met de mmf! :D

Liefs perfectionn