Onderwerp: Roze geboorte topper
Ik had deze voor op een taart gemaakt die volgende week besteld is, alleen nu gaat hij toch niet op de taart. Dus moet maar even kijken wat ik er nu mee doe.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Roze geboorte topper
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had deze voor op een taart gemaakt die volgende week besteld is, alleen nu gaat hij toch niet op de taart. Dus moet maar even kijken wat ik er nu mee doe.

mooi zeg,willen ze hem niet meer dan?
De taart is voor kennisen en ze hadden gezegt een pip taart, maar ik had zo zin om te freubelen dus ik denk maak iets roze,misschien vinden ze dat toch wel leuk, maar ze hebben het liefst een strakke taart zonder er iets op. Dus geen probleem! ik hoop dat er snel ergens een meisje word geboren, maar tot nu toe ziet dat er nog niet naar uit....haha. Ja dat krijg je als je verslaafd bent....
Super schattig.
Jammer dat niet op de taart kan.
Hij is leuk! Jammer dat hij nog geen taart heeft, maar wie weet....
zonde want hij is prachtig!!!
Lief!!!!
jammer,maar ik hoop voor je dat er snel "iets"aankomt!!
Groetjes Darlene
heel erg leuk en schattig
Errug schattig!! Gewoon bewaren in een afsluitbare bak, komt vast nog wel eens van pas!
Enne, volgende keer niet meer zo eigenwijs doen h
ik vind de schoentjes geweldig, ik ga volgende week een taart voor mijn jongste nichtje maken en denk aan je schoentjes!!!!
En hij is zo schattig, geweldig gemaakt! Jammer dat hij nog geen ere plekje op een taart kan krijgen!
Wat een lieffie zeg....mooi gemaakt!
Erg leuk gemaakt!!!
Dank jullie wel...ik ken wel iemand die net zwanger is, maar ja dan moeten we nog even wachten wat het word.
Oooooh wat lief!
Heel mooi gedaan!
Ow wat schattig....Hopen dat er snel een meisje geboren wordt, kun je je topper snel op een taart showen.
Super lief toppertje zeg.
Gewoon een taartje maken voor de weg geef kan je deze erop plaatsen:Y
He-le-maal geweldig!
Hoe maak je die schoentjes?
En anders maak je gewoon een leuke dummy want die toppertje is echt te mooi om niet gebruikt te worden
He-le-maal geweldig!
Hoe maak je die schoentjes?
Ik heb een sjabloon van de schoentjes, maar volgens mij staan ze ook bij de how-to's anders laat maar weten als je ze niet kunt vinden.
Ik heb gezocht, maar kan ze niet vinden.
Staan ze op het web?
.... wat mooi! En erg lief.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Roze geboorte topper