1

Onderwerp: smaakje aan glazuur toevoegen

Hallo,

Ikga dit weekend een bitterkoekjes met amarettosmaak cake maken( mix heb ik bij de molen in woudrichem gehaald).

Nu wil ik dit in een brioche vorm doen en dan overgieten met glazuur, maar kan de glazuur een smaakje geven met amaretto of beter met amandel essence?

Het leek me wel een lekkere combinatie :9

Alvast bedankt!

Groetjes Elvira

2

Re: smaakje aan glazuur toevoegen

ik geef mijn glazuur altijd een smaakje met de essence weet niet of het werkt met alcohol...maar lijkt me wel erg mjammie

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Oh bitterkoekjes vulling!! Dat brengt me op 'n idee. Enne, ik heb toevallig gisteren bitterkoekjes gekocht, en dan amaretto oh dat klinkt lekker! Dank je voor het idee. En ik denk dat alcohol in glazuur goed gaat. Doe je er gewoon minder water bij.

Oh dank je voor het idee!

4

Neeltje schreef:

Oh bitterkoekjes vulling!! Dat brengt me op 'n idee. Enne, ik heb toevallig gisteren bitterkoekjes gekocht, en dan amaretto oh dat klinkt lekker! Dank je voor het idee. En ik denk dat alcohol in glazuur goed gaat. Doe je er gewoon minder water bij.

Oh dank je voor het idee!

Nou meid heel graag gedaan, ik zet de foto wel op het forum, maar dan moet je me beloven dat je niet op je computer gaat kwijlen. ha ha ha :lol:

Groetjes Elvira

5

en Rianne, jij ook bedankt!

ik ga het eerst met essence proberen en als ik meer tijd heb probeer ik alcohol en dan laat ik het je weten.

Groetjes Elvira

6

Ik zal m'n best doen niet te kwijlen!