26

Re: sugargun????

Nee, toch Mirjam5. Dacht ik net om hem ook te bestellen. Dat wordt wachten

27

of kijken op een andere webshop of die daar te krijgen is (als je echt niet kan wachten natuurlijk.....)

Bij andere webshops is de sugargun nog verkrijgbaar. Maar er zijn veel prijsverschillen tussen de webshop, het kan enkele euro's schelen!

Ik heb em zelf vorige week bij Tafel van 18 in Utrecht gehaald, was "maar"

29

Ik heb hem afgelopen donderdag besteld tewijl erbij stond dat hij tijdelijk uitverkocht is. Gister kwam hij binnen ! (net zoals de uitverkochte marsepein trouwens...) Raar maar erg fijn dus. Ga hem zo eens even testen.

30

Ik heb de sugargun afgelopen weekend op de beurs gekocht, en hem ondertussen met veel plezier uitgeprobeert.. vergeleken met de ijzeren klei gun is dit dus echt veeel prettiger werken, ook makkelijk geschoon te maken!
Achteraf dus te lang getwijfeld!!

groetjes van Esther

31

als het goed is heeft de hebshop 'm vanaf vandaag wel weer. Net dus nog maar even een bestelling geplaatst.

Over 3 maanden ga ik een bruidstaart maken en nu kan ik mooi nog een poosje oefenen. :D

If life gives you lemons, make lemoncurd.

32

Ik heb hem net binnen en heb inmiddels alle discs uitgeprobeerd. Laatst heb ik een puzzelplaat gemaakt met allemaal hand uitgerolde lijntjes er tussen. Echt een enorme klus. Nu net de sugarcraft gun getest en maakt binnen 1 tel een mega lange dunne sliert die ook nog eens overal even dik is.
Kortom, ik ben nu al helemaal door het dolle met dit wonder apparaatje.

33

mmmm ik lees al dit wordt er een voor op me verlanglijst. :think:
en ik begin pas net met taarten maken..

groetjes eline

34

hoe is hij met mmf??

ik heb weinig kracht in mijn handen, dus of ik moet voldoende crisco gebruiken of voor dat soort dingen marsepijn, tenzij mmf ook goed werkt