TheMac schreef:Kan iemand mij nu eens eerlijk vertellen of het nou de moeite waard is om dit ding aan te schaffen en dan wel graag eventuele nadelen vertellen. Dus graag wat je er mee kan doen, hoe lang de slierten max. zijn en event. tips.
Nou, je wil nogal wat
Maar het is dit weekend nogal rustig op het forum dus ik zal er eens even voor gaan zitten
Ten eerste:
TheMac schreef:En opmerkingen als "het is helemaal geweldig....." dat zal best wel, maar dan weet ik nog niets.
Jawel, dan weet je dus dat die persoon 'm helemaal geweldig vind, toch? We zijn hier met heeeeel veel taartdozen, en die hebben niet allemaal dezelfde ervaringen en meningen 
Ten tweede, het is een gereedschap, dus je moet er wel even wat mee oefenen/uitproberen. Over 'bijwerkingen' en nadelen is al heel veel geschreven, en zo te horen heb je al het een en ander gevonden, dus als je tegen een probleem aanloopt hin het gebruik zijn er ook veel tips te vinden om het op te lossen of te vermijden.
Ik heb het nooit zo precies nagemeten, maar je kunt er al gauw een centimeter of 50 mee maken, afhankelijk natuurlijk van de dikte van je sliert.
En ja, hij is geweldig, als je met regelmaat sliertjes maakt: als je meer van de bloemetjes en het boetseren bent dan kun je 'm beter niet aanschaffen. 
Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>