Onderwerp: mijn taarten
Voor het eerst volgens mij dat ik hier een foto plaats, maar toch even proberen of het lukt

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn taarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst volgens mij dat ik hier een foto plaats, maar toch even proberen of het lukt

[IMG}http://94.100.116.77/621450001-621500000/621486201-621486300/621486203_6_YjnI.jpeg{IMG}
Hm jammer die laatste gaat niet, nou ja nog niet zo professioneel als wat ik hier af en toe voorbij zie komen, maar het lukt aardig, paar taarten zijn in opdracht gemaakt en iedereen was tevreden, zie trouwens net dat een paar foto's niet gedraaid zijn, sorry
hahhaa tegelijk Natasjha....maar dit is een 18+ taart
Zo kunnen we m zien, vrouwke wat een productie! Een eigen taarten parade, leuk hoor. Goed gedaan!
Groetje Nathasja.
graag de volgende keer alle taarten in 1 bericht, dus niet allemaal berichten onder elkaar.
rechts onderin je bericht zit een knop met bewerken, daarmee kun je dus je bericht bewerken.
verder.... 18+ hoort in de 18+. Heb de borstentaart dus verwijderd en die mag je zelf in de 18+ zetten
verder.... 18+ hoort in de 18+. Heb de borstentaart dus verwijderd en die mag je zelf in de 18+ zetten
Ik zie het nog steeds hoor 
Leuke taarten trouwens!!
tipsytaartje schreef:verder.... 18+ hoort in de 18+. Heb de borstentaart dus verwijderd en die mag je zelf in de 18+ zetten
Ik zie het nog steeds hoor
Leuke taarten trouwens!!
ow inderdaad!
ik had alleen de blauwe boobs verwijderd
volgende keer graag rapporteren, want ik zie het nu pas.
wat een taarten parade
Leuke taarten.
Dank jullie wel allemaal, sorry wist niet dat het allemaal in 1 bericht kon en mocht, bedankt voor het aangeven
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn taarten