1

Onderwerp: Wel of niet kopen: People mold van sugarcraft

Het boetseren van figuurtjes lukt bij mij maar heel moeizaam. Ze hebben iedere keer een rare uitdrukking op het gezicht, scheve monden of rare hoofdvormen.

Is de people mold van sugarcraft hiervoor een oplossing? Wie heeft ervaring met deze mold?
Ik vind 'm nogal prijzig dus vandaar mijn twijfel.

Of is de mould van Karien Davies beter geschikt? Maar daarin kunnen alleen hoofdjes gemaakt worden.

Wie heeft advies voor me?

Geluk wordt pas zichtbaar ... als het voorbij is... (GB)

Re: Wel of niet kopen: People mold van sugarcraft

Ik heb zelf de mold van Karen Davies, die met de 5 hoofdjes, ben er helemaal weg van ;) als je zonder een mould een mooi gezichtje wil maken, kan dat inderdaad nog best lang duren, en met deze mould gaat het erg goed. Als je de zoekfunctie gebruikt vind je ook een topic met tips voor deze mold, zoals het maken van de neus en oogjes.
Mij lijkt die people mold eerlijk gezegd niet zo leuk, lijkt mij wat 'saaier', omdat ik vind dat de gezichtjes niet per s

'I love it when a cake comes together'

3

Re: Wel of niet kopen: People mold van sugarcraft

Ik ben van plan in B. een mould te kopen van Holly products. Daarvan zijn verschillende soorten, baby, kind, volwassen. Ook hebben ze daar limb moulds, voor armen en benen, die denk ik ook mee te gaan nemen. Het is wel een kleine mould.

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek