Re: Corpse Bride Weddingcake
Echt heel erg mooi!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Corpse Bride Weddingcake
Echt heel erg mooi!!
Wat een schitterende uitvoering!!!! Heel erg gaaf gedaan!!!!!
Niet mijn ding, maar wat een grandioos knap gemaakte stapel!:thumb:
in 1 woord: Ge-wel-dig!!! Echt heel erg gaaf!!
Wauw !! ik vind deze eigelijk ook wel mooier als t origineel!!
Precies wat je zegt: swirls verfijnder en kleuren dieper en dat maakt um idd mooier. En dan die topper..... Complimenten en de reactie van de bruid "says it all"!
Superdupergaaf!!!!!
wat een geweldige taart, en dat paartje, super!!! kan me voorstellen dat de bruid het niet aan kon zien dat ie gesneden werd!
Wauw wat heb je dat geweldig gemaakt zeg.
super gemaakt, knap hoor
Supergave taart!
Wauuuuuuuuwwww, supereng maar mooi!!! Mooie reactie van de bruid
waanzinnig!!! mooi gemaakt de topper!!
Schitterend! Het paartje lijkt precies! Ook de kleurtoon vind ik mooier dan het origineel, super!
Waar heb je nou uiteindelijk de vlinders gevangen?
Groetjes, Jos
heel erg super mooie heel gave taart
ik vind de film super, ik zou er zelf geen bruidstaart van hoeven, maar toch vind ik m echt geweldig mooi
retegaaf, zou ik ook wel willen, jammer dat wij geen action echt dicht in de buurt hebben zou die vlinders ook wel willen
Geweldig!!!
wauw!!!! supergaaf
Nou,dit is wel mijn ding!Geweldig mooi gemaakt!Super thema en briljant uitgevoerd.Ik zou nooit trouwen in een gothic jurk,maar zo'n taart zou ik wel willen.
Misschien moet ik hem ooit als dummie maken?Als ik jou creatie tenminste als voorbeeld mag nemen?
Alles is al gezegd dus ik sluit me bij iedereen aan... wauw te gek en wat vreselijk mooi gemaakt
Hi Jacqueline,
Ik heb vandaag heel wat keertjes op het forum gekeken om te zien of je hem al had gepost. Ik was namelijk reuze nieuwsgierig wat je ervan gemaakt had. Nou, hij is echt prachtig geworden. Vooral het bruidspaartje vind ik spectaculair! Ik weet dat de originele topper een plastic setje is uit de VS. Jij doet dat zo even uit de losse hand. Petje af hoor!
Al met al een GEWELDIGE taart!
Groet!
Mireillea
.... zo nieuwsgierig zou ik ook zijn hoor! Ik had alleen 's middags 'n kinderfeestje en kon 'm dus niet eerder posten.
Hmmm, 't is maar goed dat ik dat van dat plastic setje niet wist. Ik heb me nl. steeds voorgehouden dat als iemand anders 't zou kunnen, 't mij ook zou moeten lukken
@ safeera
Wauw ook deze is supermooi gedaan....natuurlijk dat ze daar reuzeblij mee waren
gaaaffffffffffffff en wat een practige kleuren...
heel mooi gemaakt hoor
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Corpse Bride Weddingcake