Onderwerp: echte meidentaart...
Het was een spoedje voor een oud klasgenoot van mij. 20 jaar niet gezien.... Zo zie je waar taarten nog allemaal goed voor is. Zo grappig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » echte meidentaart...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het was een spoedje voor een oud klasgenoot van mij. 20 jaar niet gezien.... Zo zie je waar taarten nog allemaal goed voor is. Zo grappig.
moooooooooooi!!!!!
Oh, geweldig; helemaal af!!
Zooooo, die is gaaf!
Gew
heb er weer ff geen woorden voor Tries, prachtig!! En dan was ik al trots op die van mij. Maar dat zijn lachertjes hierbij hahahaha
mooi gedaan!
Heel erg mooi gedaan en die tiara moet ik toch ook eens een keer op een druilerige regendag proberen te maken, met nadruk op proberen
Helemaal mooi
Wauw wat een prachtige taart!!
prachtig werk geleverd. Leuk om zo weer iemand terug te vinden haha...tenminste...zij jou weer.
Wat een heerlijke meisjestaart... prachtig!
Patric, hij is inderdaad super geworden. Ik sla hem op ter inspiratie.
Hey Patricia,
Hij is weer super hoor, leuke kleuren ook en tsja dan tiara he, staat ook nog op mijn lijstje om eens te maken.
groetjes Bianca
Heel erg mooi. Ik vindt de kleur van het rose ook mooi. Is dat van de electric colors?
Prachtig gemaakt!
Heel erg mooi. Ik vindt de kleur van het rose ook mooi. Is dat van de electric colors?
ja klopt. Ik ben gek van de electric colors...
Groetjes patricia
prachtige taart!!! met welke kleur maak jij de licht roze... ik krijg hem maar niet mooi...
mooi geworden en een prachtige tiara!
Leuk, leuk, leuk! Die tiara...super! Dat je dit als spoedje kan maken.... Pfffft, knap, hoor!
Gave taart!!
Prachtige taart.
prachtige taart!!! met welke kleur maak jij de licht roze... ik krijg hem maar niet mooi...
ik heb gewoon wat van de fel roze marsepein gemixt met fondant en toen werd het dit!!!
Groetjes Tries
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » echte meidentaart...