1

Onderwerp: cc-caises van de sligro

Ik zag vanmiddag bij de sligro cc bakjes/papiertjes  liggen. Heel veel voor 5 euro.
Maar lichtelijke twijfel of dit wel de gewone maat was.. Op t oog leken ze iets kleiner als normale bakjes/papiertjes, mini's waren het niet (die lagen er naast)

Iemand ervaring hiermee? De volgende keer meenemen of niet..
Ik had natuurlijk voor die paar euro best kunnen proberen, maar dat vond ik weer zonde :o

2

Re: cc-caises van de sligro

klopt, ik heb ze wel eens gehad en ze zitten qua maat precies tussen de gewone en de mini's in :)

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

3

Die hebben ze in wel 5 verschillende maten, van heel klein voor een bonbonnetje tot muffinmaat!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Ik heb ze ook. Ik vind het persoonlijk een mooier maatje dan de "gewone" maat. En mijn ervaring is dat deze papiertjes niet loslaten na het bakken. ;) (bij gebruik van de ccmix dan)

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

5

Hier hadden ze maar 2 maten volgens mij. We hebben dan ook maar een kleine sligro. Mischien eens in maastricht gaan of ze daar meer hebben.