Onderwerp: Blaadjes, paddestoelen en pompoenen: herfst!
Wilde ook eens een herfst-taart maken. Niet origineel, maar ik vond 't erg leuk om te doen. Ook voor het eerst geboetseerd. Taart is gevuld met bastogneroom en aardbeientova.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Blaadjes, paddestoelen en pompoenen: herfst!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wilde ook eens een herfst-taart maken. Niet origineel, maar ik vond 't erg leuk om te doen. Ook voor het eerst geboetseerd. Taart is gevuld met bastogneroom en aardbeientova.

Hoi,
Ik vind 'm erg leuk, maar wat is aarbeientova?
Hoi,
Ik vind 'm erg leuk, maar wat is aarbeientova?
Een soort aarbeiensaus, dunner dan jam. Ik had het biscuit ermee getrempeerd en nog een klein beetje door slagroom gedaan. Krijg je een soort aardbeienroom.
Aardbeiensaus toch? Uit die flesjes? Voor op het ijs enzo? 
Tip voor egelstekeltjes: je kunt ze er ook in knippen, met een klein puntig schaartje knipjes maken en dan rechtop zetten.
Hoi,
Goed idee van je die tova! Zal ik onthouden....
Aardbeiensaus toch? Uit die flesjes? Voor op het ijs enzo?
Tip voor egelstekeltjes: je kunt ze er ook in knippen, met een klein puntig schaartje knipjes maken en dan rechtop zetten.
Yep, that's the one! Smaakte erg lekker!
En bedankt voor de egeltip. Ik had deze ook weer van iemand anders.
heeel erg leuk
erg mooie taart..vindt hem wel origineel tis een boomstronk in herfst style
echt gaaf.
Wat een leuke taart, vooral nu de blaadjes van de bomen vallen. Ziet er SUPER uit!!!!
schattig die egeltjes!
Wat een prachtige taart!
Ik ben nog maar net begonnen dus ben niet zo heel ervaren...
Hoe heb je die houtnerf structuur in je taart gekregen?
Erg mooi hoor.
Wat een prachtige taart!
Ik ben nog maar net begonnen dus ben niet zo heel ervaren...
Hoe heb je die houtnerf structuur in je taart gekregen?
Ben ook nog maar een paar maandjes bezig en als ik zie wat een prachtige taarten er hier voorbij komen, dan moet ik echt nog heel veel oefenen.
De nerf in de boomstronk heb ik met een scriber tool gemaakt. Je kunt er ook een gewoon mesje voor nemen en telkens kleine kerfjes in de marsepein maken...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Blaadjes, paddestoelen en pompoenen: herfst!