1

Onderwerp: Zelf van fondant en tylose gezichtsmal maken

Deze heb ik gevonden bij cakecentral.com. :)

http://i37.tinypic.com/ioosr5.jpg

add gumtex to fondant. wrap it airproof and let it stand for a while then follow the instructions on the photo. befor using the mold let it dry and also dust it with a small amount of icing sugar before using it, so the face will not get stuck in the mold.

edit Jozien: vertaling: voeg tylose toe aan fondant. Verpak het luchtdicht en laat het een tijdje rusten. Volg dan de instructies op de foto. Voordat je de mal gebruikt, even laten drogen. Strooi vooraf wat poedersuiker, zodat het gezicht niet in de mal zal blijven steken

2

Re: Zelf van fondant en tylose gezichtsmal maken

Zo simpel is het dus.......

Volg je hart...want dat klopt!

Tja je moet er maar opkomen!

4

wat een goed idee! en wat ziet dat er grappig uit haha, barbie met een plak fondant op haar hoofd :lol:

5

Maar dat wordt dan wel een harde mal toch? Zeker voor van die kleine gezichtjes de moeite van het proberen waard!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

6

dat ga ik zeker eens proberen. Merci!!

vind het ook megggaaa handig!!

8

Ik heb er maar even een vertaling bijgezet, is wel zo prettig voor degenen onder ons die wat minder gemakkelijk Engels lezen.

Overigens staat er hier op het forum ook nog de how to / filmpje van Jaim en Dot, zelfde principe :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!