1

Onderwerp: Claudia stelt zich voor

Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Claudia en woon samen met mijn man en 2 honden in Made (Brabant). Naast mijn full time baan heb ik in mijn vrije tijd een hondenschool(tje). Daarnaast tuinier ik graag en ben ik zeer regelmatig in de keuken te vinden.

Gisteren attendeerde een collega mij op dit forum, nadat ze mij eerst een aantal foto's van haar taarten had laten zien. Ik was direct onder de indruk. Wat er ook allemaal op dit forum staat, zijn pure kunstwerken. Ik weet niet of ik een active forummer zal zijn. Ik ga eerst op mijn gemak het forum bekijken en het zit er dik in dat ik zelf uiteindelijk ook de handen uit de mouwen zal steken.

Ik heb weinig tot geen ervaring met taarten maken zoals jullie dat hier doen. Ik maak meestal een appeltaart of gewoon een cake. In het verre verleden heb ik speeldoosjes gemaakt van fimo-klei. Ik hoop dat ik hier niemand voor de schenen schop, maar ik herken wel wat van die technieken in jullie taarten. Of is dit al mijn eerste blunder?

Veel succes allemaal met het maken van nieuwe kunstwerken en het fotograferen er van. Dan kan ik er onder het genot van een kop koffie ook van genieten.

Claudia

2

Re: Claudia stelt zich voor

Hoi Claudia,
Welkom bij dit gezellige forum. Je hebt al goed gekeken naar de boetseersels, en je hebt het helemaal goed, de marsepeinen figuurtjes zijn gemaakt alsof je met klei werkt. Het zal jou daarom vast goed afgaan.

Veel bakplezier

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

@ Carina: Met dat bak plezier gat het vast goed komen :)

4

Veel plezier en veel succes!

Ik ben benieuwd naar je creaties, enige ervaring met fimoklei etc helpt wel enorm hoor!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess