1

Onderwerp: verschil tussen RegalIce Belgian Chocolate Paste en Chocolate leather

Wie kan mij vertellen wat het verschil is van Chocolate leather en de RegalIce Belgian Chocolate Paste. Werkt het het zelfde zoals uitrollen enz en dan de smaak....Ben hier niet zo in thuis dus vandaar de vraag. Wij houden niet zo van fondant en wil dus  de cupcakjes en taartjes mee versieren en bekleden wat je normaal dan met fondant zou doen. Graag advies want ik wil gaan bestelen in de webshop maar weet nu dus niet wat.....

In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola. Groetjes van Desiree

2

Re: verschil tussen RegalIce Belgian Chocolate Paste en Chocolate leather

ik heb je topic gerapporteerd, want het staat er dubbel....

Ik heb het allebei nog niet geprobeerd, dus ik kan het je ook niet vertellen, wel dat de belgian chocolate paste erg lekker is, en dat hetm e alvast makkelijker lijkt omdat je het niet zelf hoeft te maken :P

ik heb het andere topic verwijderd. Ik dacht dat het een foutje was, maar er zat 35 minuten tussen... :S

Ik denk niet dat zo veel mensen ervaring hebben met de beide pastes, dus ik denk dat je even geduld nodig hebt.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

al vast bedankt voor jullie antwoord. ik had het al gezien dat het er 2x opstond nogmaals sorry maar ik kon er niks meer aan doen maar bedankt voor het verwijderen.
Hopelijk is er iemand die mij kan helpen

In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola. Groetjes van Desiree

5

De Belgian Chocolate paste smaakt totaal niet hetzelfde als fondant, dus dat is zo wie zo al een + punt voor jullie. Chocolate leather heb ik niet geproefd of mee gewerkt, maar denk dat het wel ongeveer hetzelfde is.

En verder is het gewoon heerlijk qua smaak en structuur. Jummie!
Heb het uitgerold op een beetje crisco omdat ik cacao altijd zo vindt vlekken. Wel snel werken omdat het snel smelt door warmte van je handen.
Patroontjes er in rollen met bv. structuurmat gaat ook prima.
Bekleden is wel even oefenen omdat het zo snel zacht wordt door de warmte. Maar als rondje op cc's moet dit geen probleem zijn.

6

Ik weet wel dat chocolate leather een stuk stugger is, je kan het bijna niet vergelijken met een pasta/fondant.
Ik weet alleen weer niet hoe de belgian chocolate paste werkt.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Ik heb met beide ervaring, en het is dus ongeveer hetzelfde :) Oftewel: de belgian chocolate paste is gekochte chocolate leather....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Bedankt voor de reacties heb inmiddels de RegalIce Belgian Chocolate Paste gekocht nog niet mee gewerkt of van gesnoept......kost wel moeite.... :9 ga er in het weekend iets van maken.  :Y