Onderwerp: sugargun
Ik heb pas een sugargun gekocht en nu is mijn vraag ,mag die in het water gelegd worden om proper te maken of doen jullie dat met een vaatdoek of zo?Ik bedoel dan de gun zelf niet de schijfjes.
groetjes
francine
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » sugargun
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb pas een sugargun gekocht en nu is mijn vraag ,mag die in het water gelegd worden om proper te maken of doen jullie dat met een vaatdoek of zo?Ik bedoel dan de gun zelf niet de schijfjes.
groetjes
francine
Ik doe alles in een sopje, behalve het knijpgedeelte. Om de buis goed schoon te krijgen prop ik er een vaatdoekje door wat ik dan even flink heen en weer beweeg.
gewoon in een sopje warm water idd
ok thanks
Ik leg hem altijd eerst even in een sopje en dan ga ik hem met een tandenborstel schoon maken.
ik borstel hem uit met de flessenragger, gewoon in een sopje en de knijper dan gewoon niet, die neem ik af met een doekje
Mijne staat zelfs wel eens een hele nacht in het sopje. Geen probleem (ook ik doe het knijpgedeelte niet in het water, dat komt toch niet in aanraking met fondant).
Ik heb niet altijd zin om 's nachts of 's avonds alles gelijk goed schoon te maken
Tuitenrager van de theepot. Beetje Dreft erbij en klaar. Behalve inderdaad het knijpgedeelte.
mijn buisje gaat gewoon in de vaatwasser....en anders met sopje en borstel om spenen van de baby mee schoon te maken...
uhh mijn hele gun gaat gewoon in de vaatwasser.
Alles in een sopje, knijpgedeelte ook. Voorzichtig afnemen/afdrogen daarna zodat het veertje niet wegspringt.
Ik gooi hem ook in de vaatwasser.
Ik zat er in het begin ook zo mee te klooien. Maar kreeg de tip dat hij gewoon in de vaatwasser kan. Ideaal!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » sugargun