1

Onderwerp: moeilijk onderwerp

Hmmm, ik kreeg de opdracht een harley taart te maken, kreeg al foto's gemailt hoe zijn eigen motor eruit zag...

maar dit is echt geen onderwerp voor mij, en zal aan het puzzelen of boetseren daarvan ook geen plezier beleven...
daarom eerlijk teruggemailt dat een puzzelplaatje of boetseersel er niet in zou zitten, dat dat echt niet mooi genoeg zou worden en dat ik dat dus niet wil...

aangeboden dat ik eventueel wel een wiel/band met daarop het logo kon maken...
nou daar was ze gelukkig ook blij mee...

de naam moest erop, dus dat leek me wel leuk op deze manier... de leeftijd moest er ook nog op, maar dat vond ik zelf niet zo mooi, dus die heb ik na het fotograveren aan de zijkant opgeplakt...

gevuld met slagroom en aardbeienjam... ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
je kunt op de foto wel goed de hobbels onder het logo zien van de spaken, foto's zijn genadeloos in het echt valt dit helemaal niet op, haha

http://i26.photobucket.com/albums/c132/jufmirandaatje/gebak/harleydavidson231009klein.jpg

2

Re: moeilijk onderwerp

leuk idee zeg ! :) daar moet je ook maar opkomen !

3

Hij ziet er leuk uit hoor.

4

mooi gedaan!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

Erg mooi, en origineel!

If live gives you lemons, make lemonade!

6

Hoi Miranda, prachtig gemaakt hoor. Ik moet voor a.s. dinsdag een Harley Bruidstaart maken en zou dan ook 2 banden op elkaar stapelen, ik vind jouw band helemaal super en denk dat ik wel stiekum zal spieken!!!! (als dat mag)

7

linda1 schreef:

Hoi Miranda, prachtig gemaakt hoor. Ik moet voor a.s. dinsdag een Harley Bruidstaart maken en zou dan ook 2 banden op elkaar stapelen, ik vind jouw band helemaal super en denk dat ik wel stiekum zal spieken!!!! (als dat mag)

tuurlijk!! ben benieuwd hoe die taart eruit komt te zien.... als bruidstaart, haha je moet er maar van houden...

de taartenfee (koekjesfee) heeft ook een stapel van 2 banden met harley bovenop gemaakt, heb je die al gezien?

8

Zo h

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

leuk gedaan;)

groetjes, Diana

10

Ik vindhem wel heel mooi en goed dat je eerlijk bent over wat je wel en niet wil maken!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

11

miranda84 schreef:
linda1 schreef:

tuurlijk!! ben benieuwd hoe die taart eruit komt te zien.... als bruidstaart, haha je moet er maar van houden...

de taartenfee (koekjesfee) heeft ook een stapel van 2 banden met harley bovenop gemaakt, heb je die al gezien?

Wat dacht jij dan, heb het hele forum afgestruund hoor en gegoogled op Harley taart, maar als ie zo wordt als ik in mn hoofd heb, nou dat hopen we dan maar.

12

jeeeej je moet er maar opkomen zeg!
Wat super gemaakt zeg.

13

linda1 schreef:
miranda84 schreef:
linda1 schreef:

Wat dacht jij dan, heb het hele forum afgestruund hoor en gegoogled op Harley taart, maar als ie zo wordt als ik in mn hoofd heb, nou dat hopen we dan maar.

haha had ook niet anders verwacht.... maar stel dat je m toch niet gezien had..... daarom wilde ik het voor alle alle zekerheid toch NOG maar n keer zeggen :)

beter te vaak dan te weinig :lol: