1

Onderwerp: Geen zeef....

Ik wilde net beginnen met mijn eerste kapsel, en  met het klaarzetten kom ik erachter dat ik geen zeef heb... is dit een hele erge  ramp? Of kan het ook zonder zeef en bijv. met een vergiet?? Die heb ik wel nml :o

2

Re: Geen zeef....

Hmm kan wel hoor. Of er moeten hele dikke klonten inzitten. Moet bekennen dat ik weinig zeef :O

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

met mijn vergiet gaat dat echt niet, veel te weinig gaatjes. Maar ik heb ook geen zeef...

4

theezeefje? daar doe ik het altijd mee... :O

5

het is geen drama hoor als je niet zeeft, tenzij er echt van die klontjes inzitten. Ik zeef altijd wel....maar mocht ik geen zeef hebben zou ik niet eerst naar de winkel rennen om een zeef te halen voor ik een taart zou gaan bakken...vergiet werkt niet volgens mij.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

6

Hihi nee ben niet wezen rennen :p Hij staat inmiddels in de oven nog een klein halfuurtje ben benieuwd. Zag net dat me marsepein bestelling e.d. er aan komen dus kan morgen lekker aan de slag :D

Bedankt voor de antwoorden :)

p.s. Hoelang moet ik hem af laten koelen en zou ik hem in moeten vriezen voor morgen??

7 Laatst bewerkt door Natacha (23-10-2009 22:56)

Ik heb mijn zeef altijd bij me :lol: loop er heel de dag mee rond sorry had even een lollige bui

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

8

Ik zeef alleen de botercrememix en de poedersuiker, niet de biscuitmix, dat is niet nodig.
Je hoeft hem niet in te vriezen voor morgen, af laten koelen tot hij koud is, dan inpakken in een pedaalemmerzak en veilig bewaren (hoeft ook niet in de koelkast).

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Ok toppie bedankt!!

10

Ik heb een tupperware vergietje, eigenlijk bedoeld voor fruit, daar gaat het prima mee, hier zitten kleine gaatjes in.

11

Ik zeef eigenlijk nooit :O en ook nooit problemen...